suprapappa Postat 7 augusti 2018 Postat 7 augusti 2018 (redigerat) Hallå! Upplevde för drygt två veckor sedan en systemkrasch.....efter en försening pga. klantighet på Komplett har jag idag äntligen fått en ny disk och har ominstallerat Windows. Skulle nu till att installera Cubase och behöver då ladda ned det från Steinbergs hemsida. Kommer inte ihåg mitt lösenord så jag klickar på "request new password".....då påstar dom att jag inte finns som användare. Har testat med både mailadress, gammal mailadress och användarnamn men får bara felmeddelanden. Det står beskrivet hur man ska göra om detta krånglar och har i enlighet med det mailat Steinberg med alla personuppgifter, kvitton, skärmdumpar och halva mitt släktträd. Problemet är bara att det kan ta flera dagar innan dom svarar så därför frågar jag desperat här om någon har upplevt samma sak och har en lösning typ "skriv tredje bokstaven med en versal så funkar det"??? Misstänker GDPR Jag KAN inte vänta flera dagar.......mixarna skulle ha skickats till skivbolaget för 2½ vecka sen!!!! ??? Redigerat 7 augusti 2018 av suprapappa
suprapappa Postat 7 augusti 2018 Trådstartare Postat 7 augusti 2018 Trots deras skrämselmail om att det kunde ta flera arbetsdagar tog det ganska precis en timme. Någon förklaring fick jag dock inte. Hittade dock ett foruminlägg om att dom ändrat kraven på lösenord från minst 8 till 10 tecken och någon hade råkat ut för samma sak. Puh!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.