JerryLeeLewis Postat 25 juni 2018 Postat 25 juni 2018 (redigerat) Hejsan! Jag är ny har på forumet, och vet inte riktigt var den här tråden passar, så jag lägger den här... Det är så att "mitt största fan" riktigt stalkar mig och vägrar acceptera att jag är gay och inte vill bli ihop med henne! Hon har märkliga teorier att hon kan göra så jag blir straight, och att jag visst är kär i henne men spelar svårfångad... Hon stalkar mig och letar efter mig på alla möjliga sociala medier och försöker kontaka mig... VAD SKA JAG GÖRA!? Någon här som har varit med om någon liknande situation? Redigerat 25 juni 2018 av JerryLeeLewis
oioioi Postat 25 juni 2018 Postat 25 juni 2018 1 timme sedan, JerryLeeLewis säger: Hejsan! Jag är ny har på forumet, och vet inte riktigt var den här tråden passar, så jag lägger den här... Jag rekommenderar
Die Hard (oregistrerad) Postat 25 juni 2018 Postat 25 juni 2018 3 timmar sedan, JerryLeeLewis säger: Hejsan! Jag är ny har på forumet, och vet inte riktigt var den här tråden passar, så jag lägger den här... Det är så att "mitt största fan" riktigt stalkar mig och vägrar acceptera att jag är gay och inte vill bli ihop med henne! Hon har märkliga teorier att hon kan göra så jag blir straight, och att jag visst är kär i henne men spelar svårfångad... Hon stalkar mig och letar efter mig på alla möjliga sociala medier och försöker kontaka mig... VAD SKA JAG GÖRA!? Någon här som har varit med om någon liknande situation? Säga att du gillar bara pervers sex?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.