DALYY Postat 20 juni 2018 Postat 20 juni 2018 Tjena! Jag är en 17-årig grabb som precis har producerat och släppt min första låt. Skulle bli jätteglad om jag kunde få lite feedback på den från folk som är erfarna och kunniga inom detta område. Tack på förhand.
candybag Postat 20 juni 2018 Postat 20 juni 2018 Vet inte om jag är varken erfaren eller kunnig, men hursomhelst... Osannolikt välproducerat för att vara din första låt, eller menar du att det är första gången du lägger upp nåt på nätet? 🙂 Low mid och upp låter skitbra, men du har ingen bas dock. Gissar på att du mixat med en sub eller på annat vis maxat basen i högtalare/hörlurar istället för i låten? Referenslyssna i andra ljudsystem så kommer du höra att det saknas botten. Utan en fet baskagge faller allt! Ser fram emot att höra nästa verk. Jag hoppas då på; Mer baskagge Mindre överanvändning av färdiga effekter/ljud Mer blandad struktur med lugnare partier (så man hinner andas) Kör hårt! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.