Neko Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 Ush... idag har det varit ovanligt dött här på forumen *suck* vill ha mer action!! Mer demos! HAHA!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 Hehe, alla BOR faktiskt inte i forumet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 Hehe, alla BOR faktiskt inte i forumet. 🙂 Jooo!! Det är väl det som är meningen med forumet? Eller? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2004 Hehe, alla BOR faktiskt inte i forumet. 😆 ... vad menar du med det? Bara för att jag råkar vara här jämt? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 Jo idag är vi halvdöa tror jag... Själv är jag så gott som heldö i huvet.... 🙂 Satt uppe i musikrummet...eller förrådet kanske är bättre ord...eller springan i tapeten kanske ännu mer passande...(Faan va jag svamlar.........) Satt och öva på dragspelet. Faan att man aldrig lär sig..... 😄 Drömmen om elin är väll inte så svår!? 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2004 Aldrig spelat dragspel, så jag har inte en aning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 vill ha mer action!! Mer demos! HAHA!!! 🙂 var försiktig med vad du önskar, det kan gå i uppfyllelse 😆 du kan ju börja med att lyssna på en clipsamling från 2 SilverSide album 14minuter till att börja med (jo det är DanceDisco/Electronic/Trance) Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
remolade Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 folk kanske tog tråden "Tramstråden" på allvar och inte vågar skriva några inlägg.Och om ingen vågar skriva några inlägg så blr det ju ett väldigt intressant forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 mera trams beställt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2004 vill ha mer action!! Mer demos! HAHA!!! 😛 var försiktig med vad du önskar, det kan gå i uppfyllelse 😆 du kan ju börja med att lyssna på en clipsamling från 2 SilverSide album 14minuter till att börja med (jo det är DanceDisco/Electronic/Trance) Your browser does not support the HTML5 audio tag 😎 Skumma låtar... Vad är det? Synd att det bara var 32kbps... svårt att skapa sig en uppfattning om musiken. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 😆 knasigt nog har vi sålt mest CD's till Italien !! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 mars 2004 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2004 hoppas att det var i mer än 32kbps! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 15 mars 2004 Dela Postat 15 mars 2004 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 17 mars 2004 Dela Postat 17 mars 2004 Granis: Piano eller knapp? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Granis: Piano eller knapp? 🙂 Knapp. (Förlåt att jag är sen med svaret...) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Granis: Piano eller knapp? 😄 Knapp. (Förlåt att jag är sen med svaret...) 😄 äsch då! 2 år är ju inte så lång tid att vänta på en sån genial fråga? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Vadå död? Jag tycker off-topic sprudlar av nya, viktiga ämnen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 mars 2006 Dela Postat 28 mars 2006 Granis: Piano eller knapp? 😆 Knapp. (Förlåt att jag är sen med svaret...) 😆 äsch då! 2 år är ju inte så lång tid att vänta på en sån genial fråga? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 29 mars 2006 Dela Postat 29 mars 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 mars 2006 Dela Postat 29 mars 2006 Idag verkar också vara en sån dag. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.