jakob bille Postat 20 maj 2018 Postat 20 maj 2018 (redigerat) hej alla, igår när jag skulle öppna sylenth1 så stod det sylenth1 crashes while processing disabled och så fryste allting och sen crashade hela fl studio och och öppnar jag gammla project med sylenth1 så ger det inget ljud ? hur ska jag göra för att sylenth funkar normalt tacksam för alla svar Redigerat 20 maj 2018 av jakob bille
Kaffekopp1 Postat 20 maj 2018 Postat 20 maj 2018 Har du flyttat på sylenth1 filen eller gjort någon ominstallering?
jakob bille Postat 20 maj 2018 Trådstartare Postat 20 maj 2018 1 timme sedan, Kaffekopp1 säger: Har du flyttat på sylenth1 filen eller gjort någon ominstallering? ja, funkar inte
jakob bille Postat 20 maj 2018 Trådstartare Postat 20 maj 2018 (redigerat) 2 minuter sedan, jakob bille säger: ja, funkar 2 minuter sedan, jakob bille säger: Redigerat 20 maj 2018 av jakob bille
arkade Postat 25 maj 2018 Postat 25 maj 2018 Säker på att du inte kör en 32bits version på 64bit OS? Det kan orsaka kraschar. Samt att crackad version crashar ofta. Det är värt pengarna att köpa en riktig kopia.. Du kommer använda det mycket
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.