TripMan Postat 16 maj 2018 Postat 16 maj 2018 DAW Harrison mixbus låter bättre? Hur är det med det? har hört många säger att det verkligen låter bättre. Någon som testat? ?
Casperfren Postat 16 maj 2018 Postat 16 maj 2018 Det är inbyggd mixerbord-emulation, så ja. Det ska låta annorlunda än ingen emulation, vilket de andra daw:ara kör
TripMan Postat 16 maj 2018 Trådstartare Postat 16 maj 2018 1 timme sedan, Casperfren säger: Det är inbyggd mixerbord-emulation, så ja. Det ska låta annorlunda än ingen emulation, vilket de andra daw:ara kör Är det värt det att skaffa sig och lära sig ett nytt DAW? Hur bra är midi och sequencern då? ?
Jon Rinneby Postat 16 maj 2018 Postat 16 maj 2018 Testade för ett tag sedan och imponerade inte alls på mig, varesig sound- eller arbetsmässigt. Visserligen version 4 nu, så saker och ting kanske har blivit bättre. Tror det var version 3 jag testade. Mvh Jon
Die Hard (oregistrerad) Postat 16 maj 2018 Postat 16 maj 2018 Version 3 tror jag det var många användare klagade på för att den var buggig och inte åtgärdades. Inte heller fanns det någon demo. Efter 2:an så slutade dem med demo.
Die Hard (oregistrerad) Postat 16 maj 2018 Postat 16 maj 2018 5 timmar sedan, TripMan säger: Är det värt det att skaffa sig och lära sig ett nytt DAW? Hur bra är midi och sequencern då? ? Är MIDI en grej för dig så avstå. Nej inget blir bättre för att man använder en annan DAW. Ingen mix blir hellre bättre för att man använder plugg b istället för plugg a. Vill du ha saturation och emulering av konsol så finns det pluggar för det.
Neosus Postat 16 maj 2018 Postat 16 maj 2018 De e lika bra att sluta drömma Det går åt h........ iallafall 😑
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.