Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

DAW Harrison mixbus låter bättre?

Hur är det med det? har hört många säger att det verkligen låter bättre.

Någon som testat?

?

Annons
Postat
1 timme sedan, Casperfren säger:

Det är inbyggd mixerbord-emulation, så ja. Det ska låta annorlunda än ingen emulation, vilket de andra daw:ara kör

Är det värt det att skaffa sig och lära sig ett nytt DAW?

Hur bra är midi och sequencern då?

?

Postat

Testade för ett tag sedan och imponerade inte alls på mig, varesig sound- eller arbetsmässigt. Visserligen version 4 nu, så saker och ting kanske har blivit bättre. Tror det var version 3 jag testade.

Mvh Jon

Die Hard (oregistrerad)
Postat

Version 3 tror jag det var många användare klagade på för att den var buggig och inte åtgärdades. Inte heller fanns det någon demo. Efter 2:an så slutade dem med demo. 

Die Hard (oregistrerad)
Postat
5 timmar sedan, TripMan säger:

Är det värt det att skaffa sig och lära sig ett nytt DAW?

Hur bra är midi och sequencern då?

?

Är MIDI en grej för dig så avstå. Nej inget blir bättre för att man använder en annan DAW. Ingen mix blir hellre bättre för att man använder plugg b istället för plugg a. Vill du ha saturation och emulering av konsol så finns det pluggar för det. 

• 1 år senare...
Postat

Det är bra grejor har både vanliga och 32c versionen

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.