Jump to content
Annons

Erik Hofstein


Erik Hofstein

Recommended Posts

Hej alla,

Jag är ju som bekant inte helt ny här. Men efter tagit en paus ifrån detta forum inser jag att det är ganska trevligt forum om man låter bli att tänka på vissa enstaka omogna personer.

Jag hoppas att kunna bidra med min kunskap. Komma med bra och hjälpsamma inlägg. Så kan vi alla samlas och öka komptensen i sverigies musikaliska internet samhälle. Det är ju en given insats Internet bidrar till musiken idag. Jag har valt ta en del av denna.

Skall bli både roligt och intresant att mötas i trådar. Så kan vi både debattera och diskutera. Jag hoppas att allt gammalt bråk skall vara glömmt. Att det skall kunna bli lite svalare klimat bland invånarna på studioforumet.

Mvh,

Erik Hofstein

Redigerat av Erik Hofstein
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kul att du kommit fram till att du gillar forumet! Men, och det här är absolut välmenad kritik, låt bli att referera till dessa:

vissa enstaka omogna personer
Det är inte konstruktivt och kan lätt träffa medlemmar du inte avsett. Dvs fel personer tar åt sig. Vill du kritisera, var tydlig!
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Välkommen. Jag är rätt ny här. Vet inte vem du är, men höll med dig direkt i en annan tråd. Utan konflikt ingen utveckling har någon sagt, hoppas den kommer tids nog då...

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för rådet, men jag inte här för att uttrycka mig rätt. Jag är här för uttrycka mig själv.

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rätt, jag gav ett tips/råd om hur du undviker konfrontation (när du vill undvika den).

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för rådet, men jag inte här för att uttrycka mig rätt. Jag är här för uttrycka mig själv.

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rätt, jag gav ett tips/råd om hur du undviker konfrontation (när du vill undvika den).

Jag förstår, tack för tipset. Mycket omtänksammt tänkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rätt, jag gav ett tips/råd om hur du undviker konfrontation (när du vill undvika den).

jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning än tips.

du kanske var otydlig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rätt, jag gav ett tips/råd om hur du undviker konfrontation (när du vill undvika den).

jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning än tips.

du kanske var otydlig.

Skönt, trodde jag var bara lite överkänslig till slut. Särskilt uttropstecken får ju en att tror det är en uppmanning.

Jag tror jag är ganska tydlig, jag brukar mena det jag skriver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för rådet, men jag inte här för att uttrycka mig rätt. Jag är här för uttrycka mig själv.

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rätt, jag gav ett tips/råd om hur du undviker konfrontation (när du vill undvika den).

Jag förstår, tack för tipset. Mycket omtänksammt tänkt.

jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning än tips. du kanske var otydlig.

Skönt, trodde jag var bara lite överkänslig till slut. Särskilt uttropstecken får ju en att tror det är en uppmanning.

Jag tror jag är ganska tydlig, jag brukar mena det jag skriver.

Okej då, det var en uppmaning! 🙂

Nu är det lite mer klart vad du menar. Lustigt allt blir ibland.

jag tycker att det var en bra uppmaning!

- MVH-Peder uppmanar er alla att utmana MVH-Peder på ord-maraton!

MVH-Peder

Redigerat av Peder
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...