sadomachine (oregistrerad) Postat 28 mars 2018 Postat 28 mars 2018 (redigerat) Vet inte varför men blev sugen på 8 strängat.... Nån som har testat en Harley benton Fanfret 8NT? Hittar mestadels positiva reaktioner på den.... https://www.thomann.de/se/harley_benton_fanfret_8nt_qeb_2018_dlx.htm?ref=prod_rel_416002_4 Redigerat 28 mars 2018 av sadomachine
slejnard Postat 28 mars 2018 Postat 28 mars 2018 Inte testat men haft en 6-strängad Harley benton och blev förvånad över hur bra den kändes. Helt okej och prisvärd! Den där såg ju riktigt snygg ut dessutom 🙂
Die Hard (oregistrerad) Postat 29 mars 2018 Postat 29 mars 2018 Finns det någon som helst fanned fret i butik? Hänger ju bara trötta gubbgitarrer som Gibson och Fender överallt nu för tiden. Nyfiken på testa en FF men bara 6-strängat då. Testat en vanlig 8-strängad och....jisch! Tycker bara 7-strängat är en sträng för mycket.
sadomachine (oregistrerad) Postat 30 mars 2018 Postat 30 mars 2018 Ja, jag inser ju att det är vansinnigt eftersom jag är rätt kass på 6 strängar, men jag tycker också att den är snygg och 4000 är ju typ gratis...
Die Hard (oregistrerad) Postat 30 mars 2018 Postat 30 mars 2018 Nä 4000:- är inte så mycket och hört lite klipp på YT och Harley Bentons låter inte så illa. Mickar kan man alltid byta också. I en mix skulle aldrig någon kunna avgöra att det är en HB istället för t ex en Schecter.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.