JDW Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Undrar bara om det finns någon inom Genre Dansband på forumet? 😛
Carl_B Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 *räcker upp handen* vadådå? nåt fel med dansband lr?
illvaesen Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 *räcker upp handen* vadådå? nåt fel med dansband lr? Litegrann kanske 😆
MacTS Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 (redigerat) Hej Jag gör lite dansband+lite andra genres. Har dock inte lag upp nån dansbandslåt på forumet. Redigerat 28 april 2005 av MacTS
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 (redigerat) Lyssna på Jokrons grejer. Sommaren är över, bara minnen kvar Jag glömmer aldrig dagarna som var Vi vandrade tillsammans, till ett fjärran land förälskade, hand i hand I sanden där på stranden, skrev vi båda två Att vårt liv, det skulle vara så Förevigt sammanbundna utav löftena vi gav På stranden under himlen vid ett hav .. fritt från minnet. Skitbra! EDIT: jag tror den heter "vår kärlek" förresten. Redigerat 28 april 2005 av maxmaxmax
JDW Postat 29 april 2005 Trådstartare Postat 29 april 2005 OK nä inget fel i det alls bara undrade har faktisk själv skrivit EN Dansbands låt hehe men bara en 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.