NewWavesBand Postat 14 mars 2018 Postat 14 mars 2018 Hallå, mitt band har relativt nyligen släppt en singel med efterföljande EP. Vi vill utvecklas så mycket som möjligt och skulle därför vilja höra andra människors tankar. Vad skulle vi kunna tänka på för att utveckla oss? Om ni gillar det ni hör så får ni gärna följa oss på Facebook! 🙂https://www.facebook.com/NewWavesSwe/
Erik dP Postat 14 mars 2018 Postat 14 mars 2018 (redigerat) Hej Jag kan inte lyssna på låten då jag inte har Spotify. Kan du lägga upp den på någon gratistjänst som tex Youtube eller Soundcloud? Redigerat 14 mars 2018 av Erik dP
Emelie Gabriella Postat 18 mars 2018 Postat 18 mars 2018 GRYMT! Hamnade i min spellista på direkten. Ser fram emot att följa er!
Vesuvius Postat 18 mars 2018 Postat 18 mars 2018 Kan bara höra en snutt som inte säger så mycket mer än att ni, för min del, är alldeles för förtjusta i falsettsång. Ni bör göra som sagts här, och lägga ut låtarna på Youtube och Soundcloud så att man kan lyssna utan att behöva logga in.
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 mars 2018 Postat 18 mars 2018 Som sagt var dumt begränsa sig till bara spotify om man vill nå fler lyssnare.
popnörd Postat 3 maj 2018 Postat 3 maj 2018 Det var lite för kort och väldigt mycket falsett för att fatta om det finns en text som säger något.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.