Sunning Postat 10 mars 2018 Postat 10 mars 2018 Lyssna gärna på min låt. Vet att många har svårt för dialekt men det är en personlig låt. Skulle inte kunna sjunga på något annat sätt, det är inte jag:)
Erik dP Postat 10 mars 2018 Postat 10 mars 2018 Kan inte lyssna på detta då jag saknar Spotify. Prova Youtube eller Soundcloud istället som alla kan lyssna på. De ca 30 sekunderna som går att lyssna på lät ok.
slejnard Postat 10 mars 2018 Postat 10 mars 2018 Den lilla snutt jag hann höra (har inte appen) lät riktigt bra. Inga problem med sång på dialekt. Bara fint!
Sunning Postat 10 mars 2018 Trådstartare Postat 10 mars 2018 Vad använder ni för streamingtjänster? Låten finns på deezer, tidal, itune och google play med. Kanske ska skaffa mig soundcloud 🙂
Erik dP Postat 10 mars 2018 Postat 10 mars 2018 Jag letar och lyssnar på Youtube. Jag lyssnar på Soundcloud när någon länkar dit, men letar aldrig. ”deezer, tidal, itune och google play” har jag aldrig använt för att lyssna på musik. Jag antar att dessa är prenumerationstjänster som kostar någon tusenlapp eller mer per år att använda. Tänk gratis och lättanvänt när du delar med dig av något du vill ha en recension på.
Sunning Postat 10 mars 2018 Trådstartare Postat 10 mars 2018 Ok tack för infon. Reklamvarianten av spotify är gratis. Trodde de flesta använde sig av spotify eller någon annan tjänst för att lyssna på musik.
Erik dP Postat 10 mars 2018 Postat 10 mars 2018 Jag har för mig gratisvarianten av Spotify inte funkar på min Ipad som är den dator jag använder. Spotify spelar då annat än det man vill höra.
Emelie Gabriella Postat 11 mars 2018 Postat 11 mars 2018 Himla vackert text alltså! Den passar väldigt bra ihop med musiken och hela framförandet känns väldigt äkta.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.