MSHI Postat 27 februari 2018 Postat 27 februari 2018 Hej! 🙂 Jag söker en relativt billig men ändå bra studio i Stockholm för inspelning. Jag rappar och har gjort det sen flera år tillbaka, är väldigt ambitiös! Har spelat in tidigare. All hjälp uppskattas
Soderlund (oregistrerad) Postat 28 februari 2018 Postat 28 februari 2018 Hej, Studio Song of Southside nära St. Eriksplan. www.songofsouth.se välkommen att höra av dig,
Terror Postat 28 februari 2018 Postat 28 februari 2018 16 timmar sedan, MSHI säger: Hej! 🙂 Jag söker en relativt billig men ändå bra studio i Stockholm för inspelning. Jag rappar och har gjort det sen flera år tillbaka, är väldigt ambitiös! Har spelat in tidigare. All hjälp uppskattas Är det bara sång du ska spela in? Jag har producerat Gutter Souls och Seckond Chaynce musik. Hör av dig på Facebook om det verkar intressant: www.facebook.com/rustynotes Finns i Trångsund (Huddinge)
MSHI Postat 28 februari 2018 Trådstartare Postat 28 februari 2018 6 timmar sedan, Soderlund säger: Hej, Studio Song of Southside nära St. Eriksplan. www.songofsouth.se välkommen att höra av dig, @Soderlund Grymt! Vad brukar timpris för er studio ligga på?
MSHI Postat 28 februari 2018 Trådstartare Postat 28 februari 2018 1 timme sedan, Terror säger: Är det bara sång du ska spela in? Jag har producerat Gutter Souls och Seckond Chaynce musik. Hör av dig på Facebook om det verkar intressant: www.facebook.com/rustynotes Finns i Trångsund (Huddinge) @Terror Intressant! Yes, tänkte spela in en/två texter över ett färdiga beats. Vad brukar timpris för er studio ligga på?
Casperfren Postat 28 februari 2018 Postat 28 februari 2018 (redigerat) Jag hijackar tråden lite med en liknande undring om folk vet någon inspelnings-studio där man får hyra in sig som tekniker/producent i stockholmsområdet. ~2000kr/dag Redigerat 28 februari 2018 av Casperfren
Soderlund (oregistrerad) Postat 1 mars 2018 Postat 1 mars 2018 21 timmar sedan, MSHI säger: @Soderlund Grymt! Vad brukar timpris för er studio ligga på? 340kr/timme Song of Southside
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.