oioioi Postat 23 februari 2018 Postat 23 februari 2018 Jag ska precis köpa Superior Drummer 3 och installera på en ny dator. Eftersom jag även har licenser för Superior Drummer 2 och EZDrummer undrar jag om det är någon poäng att installera även dessa på datorn? Eller är det vara slöseri med tid? Eller kan det gröta till datorn?
pme (oregistrerad) Postat 24 februari 2018 Postat 24 februari 2018 Själva pluiginen är en ganska liten del, det är ljudbiblioteken man vill åt. Och även SD2 har bibliotek som inte ingår i SD3 men det ser man ganska lätt i deras online installer.
oioioi Postat 26 februari 2018 Trådstartare Postat 26 februari 2018 På 2/24/2018 på 08:07, pme säger: Själva pluiginen är en ganska liten del, det är ljudbiblioteken man vill åt. Och även SD2 har bibliotek som inte ingår i SD3 men det ser man ganska lätt i deras online installer. Online-installern var ju supersmidig! Jag körde den på gamla datorn och upptäckte att jag missat något bibliotek då jag matade skivor vid installationen för några år sedan. Tack för tipset!
KillwithSkill Postat 26 februari 2018 Postat 26 februari 2018 Eftersom du har SD2 sen tidigare så kommer dom att fungera i nya SD3. Men du behöver inte installera SD2 för att det ska fungera i SD3. Däremot så behöver du ju självklart ladda ner ljudbanken. Och det är ju som du själv skrev rätt smidigt iom att man kör med Toontrack Product Manager. Skitsmidigt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.