edvinkod Postat 22 februari 2018 Postat 22 februari 2018 (redigerat) hej jag är en producent som gärna vill sammarbeta med rappare eller sångare. för att höra några olika beats jag gjort kan du titta på min soundcloud (heter edvinkod) där jag lägger ut vissa beats, om någon vill ha något beat så kan jag fixa det, eller om ni vill ha ett helt nytt då du kan välja genre. så om ni har lust att sammarbeta eller bara får ett beat hå hjälper jag till så gärna! Redigerat 22 februari 2018 av edvinkod 1
jesperolsen1992 Postat 27 februari 2018 Postat 27 februari 2018 Kan inte ens rappa men kan skicka dig kontaktinformationen på 3 vilket är riktigt bra om du är intresserad 🙂
WilliamNilsson Postat 1 maj 2018 Postat 1 maj 2018 Kan tänka mig ett samarbete! Är okänd hobby rappare!
Genos Sabbe Postat 16 juni 2018 Postat 16 juni 2018 Hej jag undrar om det är försent att samarbeta med dig. Jag håller med musik och är en rappare?
Seyed Azami Postat 22 oktober 2018 Postat 22 oktober 2018 (redigerat) . Redigerat 24 oktober 2018 av Seyed Azami Radera
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.