HelenaK Postat 3 september 2018 Postat 3 september 2018 Tycker att KRAKELs låt Evil var bäst! ....men grattis till Ulrik ändå! 1
Runrunrun Postat 3 september 2018 Postat 3 september 2018 (redigerat) Tack så mycket!! Verkligen kul att vinna! Vad händer nu? Följ mig gärna på: Ulrik Ehn Official (Facebook) ulrik_ehn_official (Instagram) Redigerat 3 september 2018 av Runrunrun
KRAKEL Postat 3 september 2018 Postat 3 september 2018 Grattis Ulrik! Och tack alla ni som lyssnat! KRAKEL tackar särskillt Helena för omnämnandet och hänvisar till vår rykande färska singel COLD / CRAZY som nu finns på Spotify.
Jon Rinneby Postat 3 september 2018 Trådstartare Postat 3 september 2018 Underbart härligt att se alla gratulationer, det finns hopp om mänskligheten 🙂 /Jon 1
slejnard Postat 3 september 2018 Postat 3 september 2018 Ja vinnaren helt klart värdig. Grym röst! Så här blev videon till låten om min hund Tilly som också var med i tävlan. Lagt på hennes röst också. Hon skällde som bara den en dag när jag spelade in så hon fick bli samplad ? 1
Erik dP Postat 4 september 2018 Postat 4 september 2018 10 timmar sedan, slejnard säger: Ja vinnaren helt klart värdig. Grym röst! Så här blev videon till låten om min hund Tilly som också var med i tävlan. Lagt på hennes röst också. Hon skällde som bara den en dag när jag spelade in så hon fick bli samplad ? ...Bra idé att lägga upp våra låtar här. Här är mitt bidrag som kom på delad 2:dra plats, nu som textvideo... Push That Button:
Runrunrun Postat 4 september 2018 Postat 4 september 2018 Tack så mycket alla! Det värmer verkligen att läsa era kommentarer! Följ mig gärna på Facebook: Ulrik Ehn Official Instagram: ulrik_ehn_official
Wernborg Postat 4 september 2018 Postat 4 september 2018 Grattis Ulrik!!! ps. Var ser man övriga placeringar?
Micklar Postat 4 september 2018 Postat 4 september 2018 Grattis till Ulrik! Riktigt stark refräng och sångröst! Vore kul att höra lite mer från juryn. Motiveringar och andra låtars placeringar, t.ex. Micklar
ONSatan Postat 4 december 2019 Postat 4 december 2019 On 9/3/2018 at 4:59 PM, Runrunrun said: Tack så mycket!! Verkligen kul att vinna! Vad händer nu? Det som händer nu är att du enligt tradition ska anordna nästa festival ... 😜 Det har börjat spånas lite här:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.