Clockworkmusic Postat 20 januari 2018 Postat 20 januari 2018 (redigerat) Hej! Jag har en poplåt som folk verkar tro på, men jag har inte hittat rätt producent till den. Nån som känner sig manad? =) Inboxa mig så snackar vi mer där =) Clockwork_music@hotmail.com Redigerat 20 januari 2018 av Clockworkmusic
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2018 Postat 20 januari 2018 Skicka PM så kan jag ta en lyssning.
Clockworkmusic Postat 21 januari 2018 Trådstartare Postat 21 januari 2018 Ok. Jag skickar 2 filer till din facebooksida =)
Die Hard (oregistrerad) Postat 21 januari 2018 Postat 21 januari 2018 Händer då och då att folk söker producenter men egentligen är det en mixare de söker så Casperfrens fråga är motiverad.
oioioi Postat 22 januari 2018 Postat 22 januari 2018 19 timmar sedan, Die Hard säger: Händer då och då att folk söker producenter men egentligen är det en mixare de söker så Casperfrens fråga är motiverad. Händer betydligt oftare än då och då... Så frågan är väl vad behöver TS ha hjälp med? 1
Clockworkmusic Postat 23 januari 2018 Trådstartare Postat 23 januari 2018 Hej. Jag har svarat alla som hört av sig individuellt och det är inte bara mixning som behövs. :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.