Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena! Jag gör ibland musik då och då som inte riktigt blir vanliga låtar, som jag tänker mig borde passa till film. Har gjort lite musik till kortfilmer på amatörnivå. Men vill utveckla det hela lite, men svårt att få kontakter inom området, både att göra musik ihop med någon eller att skicka till folk som håller på med film.

Just detta låter lite episkt, inte typiskt hur min stil är, men något som jag skrivit och producerat helt själv som ger en liten fingervisning av hur det kan låta.

Tar gärna emot kritik på soundtracket, och söker samarbetspartner eller någon i branschen att bolla med så hör gärna av dig om det låter intressant. 

Annons
Postat

Sorry, men tråkigt. Samma korta melodislinga rakt igenom och ganska märkliga val av sounds i mina öron. Dessutom tyckte jag, med min mediokra lyssning, att det lät som om nivåerna på olika instrument blev fel ganska ofta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.