Vesuvius Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 15 minuter sedan, slejnard säger: På väg till ume en schväng...-_- Har du inga sångjobb i vinter?
drloop (oregistrerad) Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 Fan slet sig med dubbla grafikkort. Fick flytta mitt PCI ljudkort en plats för att kunna få in det båda grafikkorten. Då delade ljudkortets PCI plats IRQ adress med diskcontrollern med tillfälligt digital knaster som följd. Jaja, får köra med ett grafikkort istället.
slejnard Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 39 minuter sedan, Vesuvius säger: Har du inga sångjobb i vinter? Ganska lugnt
Vesuvius Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 2 timmar sedan, drloop säger: Fan slet sig med dubbla grafikkort. Fick flytta mitt PCI ljudkort en plats för att kunna få in det båda grafikkorten. Då delade ljudkortets PCI plats IRQ adress med diskcontrollern med tillfälligt digital knaster som följd. Jaja, får köra med ett grafikkort istället. Behöver du alltså en ny burk med flera platser, eller vad?
Neosus Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 (redigerat) Vagottva! Redigerat 6 januari 2018 av Neosus
drloop (oregistrerad) Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 3 timmar sedan, Vesuvius säger: Behöver du alltså en ny burk med flera platser, eller vad? Nej, nytt grafikkort blir lösningen på sikt. Har två likadana ljudkort så jag tänkte prova att få mer kapacitet för videoredigeringen. Jag får låna någon av mina söners datorer när jag skall göra tunga videoredigeringsjobb så länge.
Dark Of Light Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 20 minuter sedan, Vesuvius säger: En tax? Blandras sa han juh 😛 Vilken gulliplutt! Vad heter en sådan då?
slejnard Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 Blandras mellan chiuahaha pudel papillon chitzu och powder puff. Osäker på stavningen! 😛 Inte bestämt namn men lutar åt tilly eller flinga men osäkert än som sagt
Vesuvius Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 I så fall är Tilly bättre. Hundnamn som börjar med F är ingen höjdare.
Vesuvius Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 Fast Fido....jaja. Man vill att det ska låta snärtigt så att dom kommer när man ropar. Då är T bättre än F.
Vesuvius Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 9 minuter sedan, Dark Of Light säger: DoL vore ju... 1 minut sedan, slejnard säger: ” dog of light...” 😎 Självmål.
drloop (oregistrerad) Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 Jag tycker hunden skall heta Bengt eller Britta.
Vesuvius Postat 6 januari 2018 Postat 6 januari 2018 1 timme sedan, slejnard säger: Blandras mellan chiuahaha pudel papillon chitzu och powder puff. Osäker på stavningen! 😛 Inte bestämt namn men lutar åt tilly eller flinga men osäkert än som sagt
Recommended Posts