Algotezza Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 Att livets mening är underhållning inser man därför att det som inte direkt upplevs som underhållning antingen är till för att göra underhållning möjlig (som ett trist lönejobb) eller något man kan göra underhållning av efteråt. Ståuppares lidanden görs om till underhållning. Slavarnas lidande blev blues. Andra världskriget ligger som grund för hur många filmer som helst. Av människors lidande blir det musik, filmer, konst younameit. Gud skapade världen för att bli underhållen. Han hade det så himla trist ensam. Varde ljus! så gick ridån upp. Livet är en scen, skrev Shakespeare. Sant! Alla blir ju till genom en erotisk akt. That's entertainment! Mest underhållande är att skapa underhållning. Vara underhållande för andra. Mitt motto + att omväxling förnöjer. Lite tråkigt mellan varven måste det vara. Inte på hela tiden. Livets djävelskap kommer man inte förbi. Man måste jag ha nåt att göra underhållning av! Sov gott!
Vesuvius Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 29 minuter sedan, slejnard säger: Helst cookidough 😑 Är det inte sån där svindyr glass?
Vesuvius Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 36 minuter sedan, slejnard säger: Här ska det tydligen jämt ses farmen denna tid? Varför pratar den dör tjejen engelska halva tiden?
Enkel fråga (oregistrerad) Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 Har någon fler än jag 16 grader varmt inomhus?
Vesuvius Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 5 minuter sedan, Gäst Enkel fråga säger: Har någon fler än jag 16 grader varmt inomhus? Jag har tom mer. Fick ett nytt element förra veckan.
Algotezza Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 6 minuter sedan, Gäst Enkel fråga säger: Har någon fler än jag 16 grader varmt inomhus? Lägger jag ner blir det 180°. För varmt.
slejnard Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 37 minuter sedan, Vesuvius säger: Är det inte sån där svindyr glass? Jo! Men svingod. Köper kanske 2-3 ggr/år
slejnard Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 Hittat en bra trummis. Ska spela in nygamla låtar o göra en EP på Spotify tänkte jag
slejnard Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 Men ska jag satsa på svenska texter är frågan?
Jag (oregistrerad) Postat 25 februari 2018 Postat 25 februari 2018 17 minuter sedan, Vesuvius säger: Hur loggar man in som gäst? Man låter bli att logga in 😑 KPD?
slejnard Postat 26 februari 2018 Postat 26 februari 2018 Planet försenat. Skulle landat kl 24. Startade 0.30 från Arlanda. Lagom trött 😑
Gäst Postat 26 februari 2018 Postat 26 februari 2018 logga inte in, skriv här som gäst och tryck in geten i skinkan
Dark Of Light Postat 26 februari 2018 Postat 26 februari 2018 Morn & kpd. 8 timmar sedan, Vesuvius säger: Hur loggar man in som gäst? 7 timmar sedan, slejnard säger: Nä då är man inte med mer Det där kan han ju allt om 😄 7 timmar sedan, Vesuvius säger: Det spökar. Jag tror att det är en sådan där schaman. 😳 Eller Micke 🙂
Vesuvius Postat 26 februari 2018 Postat 26 februari 2018 15 timmar sedan, Algotezza säger: Att livets mening är underhållning inser man därför att det som inte direkt upplevs som underhållning antingen är till för att göra underhållning möjlig (som ett trist lönejobb) eller något man kan göra underhållning av efteråt. Ståuppares lidanden görs om till underhållning. Slavarnas lidande blev blues. Andra världskriget ligger som grund för hur många filmer som helst. Av människors lidande blir det musik, filmer, konst younameit. Gud skapade världen för att bli underhållen. Han hade det så himla trist ensam. Varde ljus! så gick ridån upp. Livet är en scen, skrev Shakespeare. Sant! Alla blir ju till genom en erotisk akt. That's entertainment! Mest underhållande är att skapa underhållning. Vara underhållande för andra. Mitt motto + att omväxling förnöjer. Lite tråkigt mellan varven måste det vara. Inte på hela tiden. Livets djävelskap kommer man inte förbi. Man måste jag ha nåt att göra underhållning av! Sov gott! Underhållning är ett konstigt ord. Vad betyder det? Var kommer det ifrån? Samma sak med engelskans entertainment.
Recommended Posts