slejnard Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 Just nu, Vesuvius säger: Mexikos utförsåkningslags dräkter i OS är lite........annorlunda. Spejzade!
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 20 minuter sedan, slejnard säger: Kul om du skulle vara med i festivalen Ves! Jag tror inte det här med BandInABox är riktigt kosher. Det vore ju bara att slänga på en melodi. Tänk om Die Hard fick veta hur det hade gått till. Hoppas jag får en ny ugn idag.
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 14 minuter sedan, Algotezza säger: Det går utför med åkningen. Det går utför med längdåkningen läste jag först.
slejnard Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 Bara å köra Ves! Det är slutprodukten som räknas!
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 5 minuter sedan, slejnard säger: Bara å köra Ves! Det är slutprodukten som räknas! Vi får väl se. Jag kommer inte så bra överens med programmet än.
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 Nu har tydligen ordet förort blivit så stigmatiserande att vissa börjat använda ordet ytterstad i stället. Orwell gapskrattar i sin grav
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 11 minuter sedan, slejnard säger: Basketgig ikväll och afterski imorn ☺️ Ska du spela igen alltså? Det är väl på allmän begäran?
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 15 minuter sedan, slejnard säger: Utskåpning i hockeyn 😮 Har svårt att få intresse för OS-hockeyn. Inga NHL-spelare, och inget riktigt ryskt lag.
slejnard Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 nä håller med. det blir inte riktigt samma sak.
Neosus Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 1 timme sedan, Vesuvius säger: Har svårt att få intresse för OS-hockeyn. Inga NHL-spelare, och inget riktigt ryskt lag. Håller med! Dom är ute på hal is... 😑
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 15 minuter sedan, Neosus säger: Håller med! Dom är ute på hal is... 😑 Så länge det inte är nån ko på isen......
Dark Of Light Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 😳 Naturligtvis, 100m romning. Mockmaraton samt hornbrytning är givna grenar. 2 timmar sedan, Vesuvius säger: Nu har tydligen ordet förort blivit så stigmatiserande att vissa börjat använda ordet ytterstad i stället. Orwell gapskrattar i sin grav Kan detta verkligen vara sant? 😄 I så fall... Sverige ÄR fantastiskt. Funderar på vad jag ska bli kränkt av? Så man känner sig så där riktigt svensk och inkluderad på allvar. Blåögd och lurad har man ju redan blivit men det löste sig, man är ju skild. Förslag på något som skulle vara riktigt kränkande! Så där faaarligt. 😮
Vesuvius Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 8 minuter sedan, Dark Of Light säger: 😳 Naturligtvis, 100m romning. Mockmaraton samt hornbrytning är givna grenar. Kan detta verkligen vara sant? 😄 I så fall... Sverige ÄR fantastiskt. Funderar på vad jag ska bli kränkt av? Så man känner sig så där riktigt svensk och inkluderad på allvar. Blåögd och lurad har man ju redan blivit men det löste sig, man är ju skild. Förslag på något som skulle vara riktigt kränkande! Så där faaarligt. 😮 Det finns med i de här debattartikeln. Citat En tonåring i ytterstaden som bär skyddsväst, hanterar vapen och upprepat har begått våldsbrott. Vad gör vi för att hjälpa denna pojke tillbaka till ett bättre liv och hindra honom från att skada andra? I de fall ungdomen inte är straffmyndig är det socialtjänstens ansvar. https://www.expressen.se/debatt/vi-har-bara-sett-borjan-pa-det-grova-gangvaldet/
slejnard Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 Solen skiner å ganska varmt å snöar inte! Livet leker!
Dark Of Light Postat 16 februari 2018 Postat 16 februari 2018 ... i tropikerna men här... i det gudsförgätna landet Swärjeh... här var det precis lika grått och kallt som vanligt.
Recommended Posts