Dark Of Light Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 Har skjutit av sådana. Sega djur... råttor. Om buren är för trång attackerar de varandra, vilket en brud jag känner fick erfara med sina tamråttor. Då fick gårdsbödeln (jag) jobb. Råttorna avlivades och jag fick mus i belöning
Algotezza Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 På snälltåg mot Sthlm. Skulle gå 1627. Avgick 1800. Men jag är här nu.
Dark Of Light Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 (redigerat) Rimligtvis borde det finnas ondtåg också? Tänk att de hade tåg för så länge sedan. 173 års försening dessutom... vart är vi på väg..? 😳 Redigerat 8 februari 2018 av Dark Of Light
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 57 minuter sedan, Dark Of Light säger: Har skjutit av sådana. Sega djur... råttor. Om buren är för trång attackerar de varandra, vilket en brud jag känner fick erfara med sina tamråttor. Då fick gårdsbödeln (jag) jobb. Råttorna avlivades och jag fick mus i belöning 3 minuter sedan, Dark Of Light säger: Rimligtvis borde det finnas ondtåg också? Och du borde va ombord.
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 58 minuter sedan, Dark Of Light säger: Har skjutit av sådana. Sega djur... råttor. Om buren är för trång attackerar de varandra, vilket en brud jag känner fick erfara med sina tamråttor. Man får väl ha en tillräckligt rymlig bur, och släppa ut dom så att dom kan springa av sig lite. Dom kan lära sig tricks, och att komma på kommando har jag läst. Billiga är dom också.
Dark Of Light Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 (redigerat) Tänk att en råtta kan vara billig och komma på kommando till skillnad mot en mus... Redigerat 8 februari 2018 av Dark Of Light
Algotezza Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 45 minuter sedan, Dark Of Light säger: Rimligtvis borde det finnas ondtåg också? Tänk att de hade tåg för så länge sedan. 173 års försening dessutom... vart är vi på väg..? 😳 Tidsresa till medelåldern. Bad train to Hell.
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 9 minuter sedan, Dark Of Light säger: Tänk att en råtta kan vara billig och komma på kommando till skillnad mot en mus... Alla kan ju inte ha en granne gratis.
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 Ska spela spotify i några timmar. Några förslag på musik ni tror jag kan gilla?
Dark Of Light Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 33 minuter sedan, Neosus säger: Apropå tåg... 😑 ...såatte.. 😑 Det där borde man visa för SJ ledningen så slipper det bli stopp så fort ett höstlöv landar på spåret.
Algotezza Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 Listen to bad train to hell by Algotezza #np on #SoundCloudhttps://soundcloud.com/algotezza/bad-train-to-hell-wav
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 1 timme sedan, Neosus säger: Apropå tåg... 😑 ...såatte.. 😑 Jag tror inte att du hittar nåt häftigare.
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 Snart Opinion Live om bl a politisk korrekthet i kulturvärlden.
Vesuvius Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 54 minuter sedan, Vesuvius säger: Snart Opinion Live om bl a politisk korrekthet i kulturvärlden. Fullständigt ointressant program. Vet man vilken svensk som är bloddopad så ut med namn eller håll käft.
Neosus Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 1 minut sedan, Vesuvius säger: Fullständigt ointressant program. Vet man vilken svensk som är bloddopad så ut med namn eller håll käft. Håller med!
Neosus Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Det där borde man visa för SJ ledningen så slipper det bli stopp så fort ett höstlöv landar på spåret. Håller med!
Neosus Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 40 minuter sedan, Algotezza säger: Kpd e bättre än pk. Kpd? Håller med!
Neosus Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: Blueslick på en torsdag @smäkk! 😮 Håller med.. .eller jag menar gott med lite blues. ☺️
slejnard Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 (redigerat) Vart förtjust i soundet. En Harley benton genom en peavy windsor uppmickad av sångmicken ut i PA:t. Volym och tonkontroll backad halvvägs. Redigerat 8 februari 2018 av slejnard
slejnard Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 7uuu ☺️ det är SMÄKKs, halsen bytt. Fick du sålt din röda gura? Annonsen försvann
Neosus Postat 8 februari 2018 Postat 8 februari 2018 Nä den är kvar. Gitarren alltså. Inte annonsen. Ingen bra idé att sälja grejer här. Såatte.
Recommended Posts