Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Har skjutit av sådana. Sega djur... råttor. Om buren är för trång attackerar de varandra, vilket en brud jag känner fick erfara med sina tamråttor. Då fick gårdsbödeln (jag) jobb. Råttorna avlivades och jag fick mus i belöning w000t.gif

Postat

På snälltåg mot Sthlm. Skulle gå 1627. Avgick 1800. Men jag är här nu.

Postat (redigerat)

Rimligtvis borde det finnas ondtåg också? Tänk att de hade tåg för så länge sedan. 173 års försening dessutom... vart är vi på väg..? 😳

Redigerat av Dark Of Light
Postat
57 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Har skjutit av sådana. Sega djur... råttor. Om buren är för trång attackerar de varandra, vilket en brud jag känner fick erfara med sina tamråttor. Då fick gårdsbödeln (jag) jobb. Råttorna avlivades och jag fick mus i belöning w000t.gif

3 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Rimligtvis borde det finnas ondtåg också?

Och du borde va ombord.

Postat
58 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Har skjutit av sådana. Sega djur... råttor. Om buren är för trång attackerar de varandra, vilket en brud jag känner fick erfara med sina tamråttor.

Man får väl ha en tillräckligt rymlig bur, och släppa ut dom så att dom kan springa av sig lite.

Dom kan lära sig tricks, och att komma på kommando har jag läst. Billiga är dom också.

Postat
45 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Rimligtvis borde det finnas ondtåg också? Tänk att de hade tåg för så länge sedan. 173 års försening dessutom... vart är vi på väg..? 😳

Tidsresa till medelåldern.

Bad train to Hell.

Postat
9 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Tänk att en råtta kan vara billig och komma på kommando till skillnad mot en mus...

Alla kan ju inte ha en granne gratis.

Postat
33 minuter sedan, Neosus säger:

Apropå tåg... 😑

...såatte.. 😑

Det där borde man visa för SJ ledningen så slipper det bli stopp så fort ett höstlöv landar på spåret.

Postat
54 minuter sedan, Vesuvius säger:

Snart Opinion Live om bl a politisk korrekthet i kulturvärlden.

Fullständigt ointressant program. Vet man vilken svensk som är bloddopad så ut med namn eller håll käft.

Postat
1 minut sedan, Vesuvius säger:

Fullständigt ointressant program. Vet man vilken svensk som är bloddopad så ut med namn eller håll käft.

Håller med! 

Postat
1 timme sedan, Dark Of Light säger:

Det där borde man visa för SJ ledningen så slipper det bli stopp så fort ett höstlöv landar på spåret.

Håller med! 

Postat
2 timmar sedan, slejnard säger:

Blueslick på en torsdag @smäkk!

😮

Håller med.. .eller jag menar gott med lite blues. ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.