Neosus Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Jo jag har skottat idag. Nu får det lov att vara färdigsnöat.
Vesuvius Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Hur mycket snö är det där uppe i norr? Här är det barmark igen. Det gick på två dar.
Neosus Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Det är nog en meter på sina ställen tror jag.. 😏
Vesuvius Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 38 minuter sedan, Neosus säger: Det är nog en meter på sina ställen tror jag.. 😏 Så mycket har vi nog bara haft ett år här som jag minns det, eller två år om man räknar in 1966, men det minns jag inte, eller flera år om man räknar in fyrtiotalet, men då var jag inte född, eller.......
Neosus Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 (redigerat) ja varenda gång jag åkt till huset så har jag fått skotta. brava? Redigerat 25 januari 2018 av Neosus
Vesuvius Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 4 minuter sedan, Neosus säger: ja varenda gång jag åkt till huset så har jag fått skotta. brava? Du måste ju se till så mor din kan ta sig ut och köpa snus eller vad det är hon vill ha.
Vesuvius Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Opinion live 22.00 direkt från Staffanstorp där nyanlända fått boende i husvagnar. Undrar vilka debattörer man har hittat som tycker att det här är bra för invandrarna och för Sverige. Är det fö bara jag som tycker att det här ordet "nyanlända" blir allt vanligare? Har det blivit fult att säga invandrare eller flykting? Är de de nya N-orden?
Dark Of Light Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 23 minuter sedan, Vesuvius säger: Så mycket har vi nog bara haft ett år här som jag minns det, eller två år om man räknar in 1966, men det minns jag inte, eller flera år om man räknar in fyrtiotalet, men då var jag inte född, eller....... Jag är född -66, en ungdjävel! 6 minuter sedan, Neosus säger: ja varenda gång jag åkt till huset så har jag fått skotta. brava? Det är inte bara fördelar att bo där uppe. Å andra sidan skulle jag föredra lite snöproblem gentemot krigande ungdoms/knarkgäng. ☺️ Inte faen är det så kul med slask heller.
Neosus Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Det har sina fördelar och nackdelar och det är ju nackdelen som är en fördel ibland.. 😳
Dark Of Light Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 1 minut sedan, Vesuvius säger: Opinion live 22.00 direkt från Staffanstorp där nyanlända fått boende i husvagnar. Undrar vilka debattörer man har hittat som tycker att det här är bra för invandrarna och för Sverige. Är det fö bara jag som tycker att det här ordet "nyanlända" blir allt vanligare? Har det blivit fult att säga invandrare eller flykting? Är de de nya N-orden? Kanske dämpar det samvetet en aning att inte kalla dessa arma människor för flyktingar, vilket en del faktiskt är. Nyanlända känns så könslöst eller anonymiserat på något vis? För övrigt har jag precis nuppat (man är ju ändå DoL) och det är helg redan nu!
Dark Of Light Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Just nu, Neosus säger: Det har sina fördelar och nackdelar och det är ju nackdelen som är en fördel ibland.. 😳 Exakt var sitter nackdelen? 😳
Neosus Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Jag lovade att posta en tråkig låt... ...men vi får C. 😱
Dark Of Light Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Efter alla dessa år, jag vet inte om jag sagt det tidigare men... ... det här är en rätt bra tråd.
slejnard Postat 25 januari 2018 Postat 25 januari 2018 Vet inte exakt snödjup men minns inte dess like! Det ska visst ha varit mycket -89 o -93 å! Det är KOPIÖSA MÄNGDER! Måste skotta taket på vedboden i helgen 😑
Recommended Posts