Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
7 minuter sedan, Dark Of Light säger:

 

Ja djävlar... Hur tänkte han där? Alltså vem fan är jag att döma eller ge råd åt folks perversioner men en sak undrar man allt... Hur kommer det sig att så många tar porriga bilder/filmer på sig själva och sedan blir förvånade när saker läcker ut? Tycker nog att det är en hel räcka med skådisar eller sportstjärnor vars mobiler blivit hackade och nu finns behagen att beskåda i de digitala skyltfönstren. Nu har ju visserligen just den här snubben inte gjort speciellt mycket för att dölja sina talanger, tvärtom.

Är inte hela grejen med att lägga upp något på en sajt som Tumblr att få så många följare som möjligt? Det handlar ju inte om att hans material har blivit hackat på något sätt. Det har legat ute till allmänt beskådande.

Vad trodde han skulle hända?

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, Vesuvius säger:

Är inte hela grejen med att lägga upp något på en sajt som Tumblr att få så många följare som möjligt? Det handlar ju inte om att hans material har blivit hackat på något sätt. Det har legat ute till allmänt beskådande.

Vad trodde han skulle hända?

Hackat material av detta slag är nog inte så snyggt på bild.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick nästan Fäbodjäntanvibbar av det där materialet. Det gör ont att se på det.

Nu måste tydligen Frankrike slå Kroatien för att Sverige ska gå till semifinal. Frankrike är dock redan klara för semi. Krångliga regler. TV 3 20.30.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Vesuvius säger:

Fick nästan Fäbodjäntanvibbar av det där materialet. Det gör ont att se på det.

Nu måste tydligen Frankrike slå Kroatien för att Sverige ska gå till semifinal. Frankrike är dock redan klara för semi. Krångliga regler. TV 3 20.30.

Ja visst fan. Jag började tänka på Kikki Danielsson jag... 

1 timme sedan, Vesuvius säger:

Är inte hela grejen med att lägga upp något på en sajt som Tumblr att få så många följare som möjligt? Det handlar ju inte om att hans material har blivit hackat på något sätt. Det har legat ute till allmänt beskådande.

Vad trodde han skulle hända?

Nej visst. I hans fall så är han ju rätt öppen med sin... hobby. Tänkte mest på alla de kändisar som fått sina mobiler hackade och givetvis har skumt innehåll i dem. Nåja alla gör ju som man vill men jag skulle aldrig våga riskera.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, Dark Of Light säger:

 

Nej visst. I hans fall så är han ju rätt öppen med sin... hobby. Tänkte mest på alla de kändisar som fått sina mobiler hackade och givetvis har skumt innehåll i dem. Nåja alla gör ju som man vill men jag skulle aldrig våga riskera.

Har dom fått sina telefoner hackade, eller handlar det om att dom har konton i "molnet", I-cloud och vad det heter som har hackats?

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, Vesuvius säger:

Har dom fått sina telefoner hackade, eller handlar det om att dom har konton i "molnet", I-cloud och vad det heter som har hackats?

Ingen aning. I de flesta artiklar anges hackade mobiler men det kanske är en förenkling. Ja folk får väl fota av sina genitalier precis hur mycket de vill men det har sina risker.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Ingen aning. I de flesta artiklar anges hackade mobiler men det kanske är en förenkling. Ja folk får väl fota av sina genitalier precis hur mycket de vill men det har sina risker.

Har du råkat ut för nåt själv menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light säger:

Ibland drömmer jag om häckar...

Morn & kpd.

Haha det var en freudiansk feltryckning på mobilen..

 

Morrn morrn o kaffet drucket....

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...