Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
4 timmar sedan, Vesuvius säger:

Då var förundersökningen mot Kronér nedlagd. Han blev inte ens förhörd. Vilket trams.

Så Kronér  hade inte trampat i något klavér?

 

För övrigt är arbetsdagen slut och då är det kpd som gäller har livet lärt mig. Med språng till kaffeautomaten. Vi har fått ny på jobbet. Touchdisplay och allt har den men saknar bluetooth och knappen för irish coffee på fredag eftermiddag.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vagott! 🙂

Har inte tänkt på Spotify ens. Är det enkelt och kostnads/smärtfritt att lägga upp material där?

2 timmar sedan, Vesuvius säger:

Undrar när någon ska hänga ut honom?

Ja det undrar man ju. Man kan också undra varför det inte drevas på i detta fallet som i de andra. Kanske har det gått inflation i uthängningarna? Det säljer inte lika mycket längre, folk tröttnar? Det verkar som om #metoo börjar hamna i någon slags, nog så viktig men ändå i en, b-serie med på tafsade kuk krukdrejare, deep throatade djuphavsdykare, våldtagna meteorologer under ett högtycksrygg över Baltikum och andra ovanligare yrken. Luften går ur trenden liksom.

Säger rätt mycket om människor egentligen...

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Vagott! 🙂

Har inte tänkt på Spotify ens. Är det enkelt och kostnads/smärtfritt att lägga upp material där?

 

Jag låter distrokid distribuera till olika streamingtjänster. Kostar mellan 20 och 30 euro per år. Jag betalar så jag har eget skivmärke och kan ladda upp så mycket jag vill. 35 euro ca per år kostar det då. Enda promoting jag gör är att jag berättar för kolleger och elever om det. Och min psykiater. Hehehe. Annars kan man ju betala för promoting. Egentligen gör jag det mest för min egen skull. Och så jag kan skryta för mina brorsor.  Har tjänat 20euro hittills så man kan inte säga det går med vinst... Skit samma... 

 

Det mesta jag tjänat på nåt jag skrivit är en diamantring jag vann till frugan 1998. 12000 var den värd då.

 

Sysslar med mina h kreativa hobbies för det är kul och avkopplande. Hade det varit skarpt läge och jag skulle leva på det, hade jag fått vara mer på.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Vesuvius säger:

Läser om TV-reportern som lagt ut porrbilder på sig själv när han onanerar på gymmet SATS Stureplan.

Herrejävlar.

Bra namn på onaniställe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppdrag granskning i kväll: vem är den kände professorn som är med och ser ut nobelpristagare och som köper sockerdejtingtjänster?  Hint om det i morgon-tv.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, slejnard säger:

Vart mackmiddag idag. Funkar då å då

Nuuu ska vi se. Det här får vi allt reda ut. Alltså mackmiddag? 😳

1) Middag som handlas samt inmundigas i en mack. Förslagsvis olika wraps, korvrätter eller en och annan pirog.

2) Middag som består av mackor med olika pålägg så som "svettig ostmacka", "leverpastej och gurka" eller ungkarlsfavoriten "Aromat på knäckebröd".

För övrigt frågar man sig om ni behöver mer snö där uppe?

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, Dark Of Light säger:

 

2) Middag som består av mackor med olika pålägg så som "svettig ostmacka", "leverpastej och gurka" eller ungkarlsfavoriten "Aromat på knäckebröd".

 

Kom att tänka på den här gamla reklamfilmen. Vem är tjejen?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Nuuu ska vi se. Det här får vi allt reda ut. Alltså mackmiddag? 😳

1) Middag som handlas samt inmundigas i en mack. Förslagsvis olika wraps, korvrätter eller en och annan pirog.

2) Middag som består av mackor med olika pålägg så som "svettig ostmacka", "leverpastej och gurka" eller ungkarlsfavoriten "Aromat på knäckebröd".

För övrigt frågar man sig om ni behöver mer snö där uppe?

Alt 2 😄 skinka ost köttbullar. 

Nä nu fan räcker det med snö! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, Vesuvius säger:

Kom att tänka på den här gamla reklamfilmen. Vem är tjejen?

 

Jeanette Wester? Rederiet tösen?

1 timme sedan, Vesuvius säger:

Läser om TV-reportern som lagt ut porrbilder på sig själv när han onanerar på gymmet SATS Stureplan.

Herrejävlar.

Ja djävlar... Hur tänkte han där? Alltså vem fan är jag att döma eller ge råd åt folks perversioner men en sak undrar man allt... Hur kommer det sig att så många tar porriga bilder/filmer på sig själva och sedan blir förvånade när saker läcker ut? Tycker nog att det är en hel räcka med skådisar eller sportstjärnor vars mobiler blivit hackade och nu finns behagen att beskåda i de digitala skyltfönstren. Nu har ju visserligen just den här snubben inte gjort speciellt mycket för att dölja sina talanger, tvärtom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...