Vesuvius Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 5 minuter sedan, Neosus säger: För att det är kul! Tråkigtva? Ni får höra sen. 😱 OK. Nu fattar jag. Dragspelsvideo. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 Martina Haag i på spåret i kväll. Intressant hur hela Sveriges media blundat för hur hon attackerade en gravid kvinna på krogen. Något som hon dömdes till dagsböter på 16 200 kronor för. Vissa hänger man ut, andra inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 Kaffe vart det och budapestbit. På spåret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 vars e vi på väg tyvärr inge dragspel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 39 p blev det för oss lundsbor på Spåret... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 39 är bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 6 minuter sedan, Algotezza säger: 39 p blev det för oss lundsbor på Spåret... Va? Hur många är ni som hänger ihop? Jag hade 20 p. Lund hade ni ju gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 55 minuter sedan, Neosus säger: vars e vi på väg tyvärr inge dragspel. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 5 timmar sedan, Vesuvius säger: Ska du inte sjunga? Nä inte fått det jobbet denna säsong än. De kanske sparar oss till slutspelet! 😎 förlust dessutom mot Norrköping som hade en spelare på 2,13! 😱 Tre cm längre än mig 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 Blir kul å höra tråkig låt sen neo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 19 januari 2018 Dela Postat 19 januari 2018 Tog en 10a, Lund... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Mixat om lite och lagt på youtube Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Sovmorgon Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Nu blir det promenad med pipa på maten. 🙂 Ungefär en sådan här har jag. En Stanwell 88 BB, fast min är mörkare i träet samt rustikerad 😑 Min trogne Tsubota Pearl tändare följer med förstås... Pipan laddas med favoriten från Dunhill. ☺️ Det BLIR kpd efteråt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 😳 Man kanske ska tillägga för undvikandet av missförstånd från vissa, att bilderna inte är skalenliga. Det vore en djävla tändare att ha annars... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 18 timmar sedan, slejnard säger: Nä inte fått det jobbet denna säsong än. De kanske sparar oss till slutspelet! 😎 förlust dessutom mot Norrköping som hade en spelare på 2,13! 😱 Tre cm längre än mig 😑 Men en cm kortare än debatt. EM-handboll mot Frankrike 18.15 när mellanrundan går igång för Sverige. Svår match. Frankrike är lie av ett bogeyteam för Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 18 timmar sedan, drloop säger: Tog en 10a, Lund... Snyggt. Hade bara 6. Hade hell missat detta om "Sveriges blodigaste slag". Sverige har ofta varit bra på att förlägga blodigare slag på utländsk mark. http://varldenshistoria.se/krig/slaget-vid-lund-nordens-blodigaste-dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 5 timmar sedan, Dark Of Light säger: Nu blir det promenad med pipa på maten. 🙂 Ungefär en sådan här har jag. En Stanwell 88 BB, fast min är mörkare i träet samt rustikerad 😑 Min trogne Tsubota Pearl tändare följer med förstås... Pipan laddas med favoriten från Dunhill. ☺️ Det BLIR kpd efteråt. Du skulle se jävligt löjlig ut med en så liten pipa också. Man undrar om du är något av en prylbög? Observera att jag har lärt mig att inte använda det uttrycket i storforum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Vi har en förbundskapten som inte ser vad som händer planen. Precis som mot Island. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Mot Island kan det ju ha haft sin förklaring i att han tydligen är isländsk medborgare trots att han är född i Sverige, och har levt här hela livet, Obegripligt att han har fått det här jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 1 timme sedan, Vesuvius säger: Du skulle se jävligt löjlig ut med en så liten pipa också. Man undrar om du är något av en prylbög? Observera att jag har lärt mig att inte använda det uttrycket i storforum. 😆 Ja djävlar... Prylbög? Moi? Näeh då, en slusk med snobb tendenser skulle jag säga 😄 Vad händer om du uttrycker dig sådär i storat då? ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 22 timmar sedan, Neosus säger: 39 är bra Tack! Full pott på allt om Lund. Vi bor ju där. Fixade även de fyra metrologerna. 6a på Göteborg - lurig fråga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 19 minuter sedan, Dark Of Light säger: Vad händer om du uttrycker dig sådär i storat då? ☺️ Då ändrar man rubriken och så lackar jag ur totalt och begär att man ska lägga ner tråden i stället för att hålla på att fippla med den. Det där var i samband med att jag hade fått foten knipsad, och jag var inte på mitt bästa humör, om jag nu har kronologin rätt. Jag blev avstängd på livstid, och gav mig fan på att hänga kvar på alla tänkbara sätt under diverse nya nick. Som det blev är jag kvar, medan psykfallet Stålbröst och pisshuvet Vallhagen är borta sedan länge. Du frågade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 Det minns jag! vart burgare både till lunch å middag. Nöt å älg ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 PD!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 9 minuter sedan, slejnard säger: Det minns jag! vart burgare både till lunch å middag. Nöt å älg ☺️ Hasselnöt? Hehe Hade det varit meningen vi skulle äta nötter hade de inte haft skal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 20 januari 2018 Dela Postat 20 januari 2018 2 timmar sedan, Vesuvius säger: Snyggt. Hade bara 6. Hade hell missat detta om "Sveriges blodigaste slag". Sverige har ofta varit bra på att förlägga blodigare slag på utländsk mark. http://varldenshistoria.se/krig/slaget-vid-lund-nordens-blodigaste-dag Jag tackar Historiepodden för det! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts