Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Nu blir det promenad med pipa på maten. 🙂

s-l300.jpg Ungefär en sådan här har jag. En Stanwell 88 BB, fast min är mörkare i träet samt rustikerad 😑

 

Min trogne Tsubota Pearl tändare följer med förstås... :rolleyes:Tsubota_Pearl_Eddie_Japanese_Premium_Lux

pb-dhe.png?v=173577 Pipan laddas med favoriten från Dunhill. ☺️

Det BLIR kpd efteråt.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, slejnard säger:

Nä inte fått det jobbet denna säsong än. De kanske sparar oss till slutspelet! 😎

förlust dessutom mot Norrköping som hade en spelare på 2,13! 😱 Tre cm längre än mig 😑

Men en cm kortare än debatt.

EM-handboll mot Frankrike 18.15 när mellanrundan går igång för Sverige. Svår match. Frankrike är lie av ett bogeyteam för Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, Dark Of Light säger:

Nu blir det promenad med pipa på maten. 🙂

s-l300.jpg Ungefär en sådan här har jag. En Stanwell 88 BB, fast min är mörkare i träet samt rustikerad 😑

 

Min trogne Tsubota Pearl tändare följer med förstås... :rolleyes:Tsubota_Pearl_Eddie_Japanese_Premium_Lux

pb-dhe.png?v=173577 Pipan laddas med favoriten från Dunhill. ☺️

Det BLIR kpd efteråt.

Du skulle se jävligt löjlig ut med en så liten pipa också. Man undrar om du är något av en prylbög?

Observera att jag har lärt mig att inte använda det uttrycket i storforum.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Vesuvius säger:

Du skulle se jävligt löjlig ut med en så liten pipa också. Man undrar om du är något av en prylbög?

Observera att jag har lärt mig att inte använda det uttrycket i storforum.

😆 Ja djävlar... Prylbög? Moi? Näeh då, en slusk med snobb tendenser skulle jag säga 😄

Vad händer om du uttrycker dig sådär i storat då? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, Neosus säger:

39 är bra

Tack!

 

Full pott på allt om Lund. Vi bor ju där. Fixade även de fyra metrologerna. 6a på Göteborg - lurig fråga.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, Dark Of Light säger:

 

Vad händer om du uttrycker dig sådär i storat då? ☺️

Då ändrar man rubriken och så lackar jag ur totalt och begär att man ska lägga ner tråden i stället för att hålla på att fippla med den.

Det där var i samband med att jag hade fått foten knipsad, och jag var inte på mitt bästa humör, om jag nu har kronologin rätt.

Jag blev avstängd på livstid, och gav mig fan på att hänga kvar på alla tänkbara sätt under diverse nya nick.

Som det blev är jag kvar, medan psykfallet Stålbröst och pisshuvet Vallhagen är borta sedan länge.

Du frågade.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, slejnard säger:

Det minns jag!

vart burgare både till lunch å middag. Nöt å älg ☺️

Hasselnöt? Hehe

Hade det varit meningen vi skulle äta nötter hade de inte haft skal.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...