slejnard Postat 3 november 2018 Postat 3 november 2018 19 minuter sedan, Linus säger: Fläsk och kyckling i samma maträtt? Schuu å pommes å bea å pepparsås ?
slejnard Postat 3 november 2018 Postat 3 november 2018 19 minuter sedan, CHAE säger: Linus och DoL hälsar på😮 Ja härliga tider! 🙂
Gäst Postat 3 november 2018 Postat 3 november 2018 too much sugar in your coffee so much pain inside your heart
CHAE Postat 3 november 2018 Trådstartare Postat 3 november 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: Ja härliga tider! 🙂 Indeed🥰 58 minuter sedan, ewroL säger: too much sugar in your coffee so much pain inside your heart Yep’r. Det kallas hjärtinfarkt😑
Gäst Postat 5 november 2018 Postat 5 november 2018 kaffekortet har blivit lite väl förbrukat nu. SÅ DÅ GÅR JAG HEM!
slejnard Postat 6 november 2018 Postat 6 november 2018 Nu är det så att det vart köttfärsbiffar å potäter pd. Något att invända mot det?
Algotezza Postat 7 november 2018 Postat 7 november 2018 Gomorron... Var ett tag sen. Höstledigt förra veckan. Hälsade på barnbarnet och hennes föräldrar i Lidingö. Mycket roligt. Men fick en rejäl förkylning med mig hem. Stockholmsvirus... Annars jobbar jag som vanligt men sjukledig för tillfället. Ännu ingen ny regering men det verkar gå bra utan. Behövs kanske inte... Ha optimal dag!
Algotezza Postat 7 november 2018 Postat 7 november 2018 3 timmar sedan, slejnard säger: kul å höra av dig algo. blir lite nudlar pd ? Tackar! Jag kom på att blanda nudlar och varma koppen men sen snodde Findus konscheptet. Jag kom på dammsugaren som drivs med dammet också men den idén har ingen snott än.
Neosus Postat 7 november 2018 Postat 7 november 2018 19 timmar sedan, slejnard säger: experiment. hur låter det? ? Låter som en nyrakad kaffekopp med grädde och mjölk... Spännande! KPD! 🙂
slejnard Postat 7 november 2018 Postat 7 november 2018 Tack! Bra liknelse! 😄 ett experiment som sagt 🙂
Algotezza Postat 7 november 2018 Postat 7 november 2018 Just nu, slejnard säger: Tack! Bra liknelse! 😄 ett experiment som sagt 🙂 Jag gör mest exkrement. Skitlåtar... ? långa låtar för den som har förstoppning... ?
slejnard Postat 8 november 2018 Postat 8 november 2018 Skönt va ledig en stund på dan. SMÄKK ikväll! KPD å porterstek puttrande ? svinhalt ute!
slejnard Postat 9 november 2018 Postat 9 november 2018 8 timmar sedan, ewroL säger: åh man svävar iväg på denna ju slejnard Kul...floating around ??
Recommended Posts