Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
18 timmar sedan, ewroL säger:

fråga Khalil Gibran

Nej.

Postat
13 timmar sedan, CHAE säger:

Nej.

fråga stjärnorna i himlen då!

I övrigt bytte jag webbläsare från firefox till Chroime och det går som blixten. firefox har fått problem. eller ett virus. 

Postat

har ni djur?

jag har skaffat en kattunge. 13 v nu

Postat

kul 🙂

katter suger ut negativ energi, de är jättebra för hälsan

Postat
10 timmar sedan, ewroL säger:

lättmjölk och sockerfri oboy hos mig

Tuffing.

Postat
På 2018-10-24 på 06:36, ewroL säger:

fråga stjärnorna i himlen då!

I övrigt bytte jag webbläsare från firefox till Chroime och det går som blixten. firefox har fått problem. eller ett virus. 

Jo, ett tillägg i Firefox jobbar "på egen hand" på FB, går med i grupper och skapar spam-inlägg

typ: Googla koden XXX så får du YYY gratis... ?

Postat
1 timme sedan, tordA säger:

Jo, ett tillägg i Firefox jobbar "på egen hand" på FB, går med i grupper och skapar spam-inlägg

typ: Googla koden XXX så får du YYY gratis... ?

Spot on. Det var nåt med Facebook faktiskt.
Har en 43" dataskärm som är känd för att vara opålitlig, så den började spöka och stänga av och på sig själv, när jag fick ett meddelande att grafikprocessorn i webbläsaren lagt av, igen... med Chrome försvann problemet.

Postat
2 timmar sedan, ewroL säger:

Spot on. Det var nåt med Facebook faktiskt.
Har en 43" dataskärm [...] så den började spöka och stänga av och på sig själv,[...]

Well, it is Halloween after all...:rolleyes:

Postat (redigerat)

Nån som har en klur på varför det uppstår klick-ljud ibland vid inspelning från kondensatormikrofonen? jag har en för 5000 kr nu och man vill ju inte se tekniken som kass/störande........ ljudkortet är en scarlett focusrite 2i2 med TLS-kabel tioll högtalaren

Redigerat av ewroL
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.