Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På tal om film; IT imponerande faktiskt på mig. Riktigt bra och utmejslade (barn)karaktärer och Bill Skarsgård är otroligt bra. Även om han är en jump scare-o-rama i 95% av filmen så är den första nyckelscenen (i avloppsbrunnen) otäck på riktigt och det är enbart tack vare hans groomande clown...

Ska bli kul att se "Chapter 2"

Postat (redigerat)
1 minut sedan, Dark Of Light säger:

👍 Meeeen så har vi ju...

Goddammit DoL, det har du ju rätt i!!! Max Schreck är otäck som fan!!

Samtidigt har han ju (givetvis) inte Lugosis gentlemannamanér (av uppenbara skäl😆). Karl ser ju för fan ut som en kuk med tänder...

Redigerat av CHAE
Postat
8 minuter sedan, CHAE säger:

Goddammit DoL, det har du ju rätt i!!! Max Schreck är otäck som fan!!

Samtidigt har han ju (givetvis) inte Lugosis gentlemannamanér (av uppenbara skäl😆). Karl ser ju för fan ut som en kuk med tänder...

Hade han haft skägg hade han sett ut som en röv med tänder. ☺️ 

Jåh, man får liksom välja. Den demoniska eller den välpolerade. Båda bra p sitt sätt.

Postat
4 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Hade han haft skägg hade han sett ut som en röv med tänder. ☺️ 

Jåh, man får liksom välja. Den demoniska eller den välpolerade. Båda bra p sitt sätt.

😆

True dat. Skål p d?

Postat
15 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Nattih! ☺️

Go nuts!

Postat
14 minuter sedan, Danne Z säger:

Jag har rövskägg med kånkelbär. Det du!

Du kanske skulle tvätta dig mer ofta...?🙂

Postat

* * *

Äntligen lite vettig snäääck i längstah!😛 Nu blir det natt.

Postat
Just nu, Danne Z säger:

Jag är ren men är så snål så jag torkar mig med billigt returpapper från Coop. ?

Vad som än paddlar din kanot...

Postat

Green Zone nu som omväxling. En helt ok rulle. En grogg pd förstås. Ni som inte sett Generation Kill. Gör det. Även den med några år p nacken men vad faen...

Postat
21 timmar sedan, slejnard säger:

Damn you autocorrect 😠

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.