Dark Of Light Postat 31 augusti 2018 Postat 31 augusti 2018 2 minuter sedan, CHAE säger: Det finns bara en film-Dracula och det är Bela Lugosi. BASTA!😠 👍 Meeeen så har vi ju...
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 På tal om film; IT imponerande faktiskt på mig. Riktigt bra och utmejslade (barn)karaktärer och Bill Skarsgård är otroligt bra. Även om han är en jump scare-o-rama i 95% av filmen så är den första nyckelscenen (i avloppsbrunnen) otäck på riktigt och det är enbart tack vare hans groomande clown... Ska bli kul att se "Chapter 2"
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 (redigerat) 1 minut sedan, Dark Of Light säger: 👍 Meeeen så har vi ju... Goddammit DoL, det har du ju rätt i!!! Max Schreck är otäck som fan!! Samtidigt har han ju (givetvis) inte Lugosis gentlemannamanér (av uppenbara skäl😆). Karl ser ju för fan ut som en kuk med tänder... Redigerat 31 augusti 2018 av CHAE
Dark Of Light Postat 31 augusti 2018 Postat 31 augusti 2018 8 minuter sedan, CHAE säger: Goddammit DoL, det har du ju rätt i!!! Max Schreck är otäck som fan!! Samtidigt har han ju (givetvis) inte Lugosis gentlemannamanér (av uppenbara skäl😆). Karl ser ju för fan ut som en kuk med tänder... Hade han haft skägg hade han sett ut som en röv med tänder. ☺️ Jåh, man får liksom välja. Den demoniska eller den välpolerade. Båda bra p sitt sätt.
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 4 minuter sedan, Dark Of Light säger: Hade han haft skägg hade han sett ut som en röv med tänder. ☺️ Jåh, man får liksom välja. Den demoniska eller den välpolerade. Båda bra p sitt sätt. 😆 True dat. Skål p d?
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 15 minuter sedan, Dark Of Light säger: Nattih! ☺️ Go nuts!
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 14 minuter sedan, Danne Z säger: Jag har rövskägg med kånkelbär. Det du! Du kanske skulle tvätta dig mer ofta...?🙂
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 * * * Äntligen lite vettig snäääck i längstah!😛 Nu blir det natt.
CHAE Postat 31 augusti 2018 Trådstartare Postat 31 augusti 2018 Just nu, Danne Z säger: Jag är ren men är så snål så jag torkar mig med billigt returpapper från Coop. ? Vad som än paddlar din kanot...
Dark Of Light Postat 1 september 2018 Postat 1 september 2018 Green Zone nu som omväxling. En helt ok rulle. En grogg pd förstås. Ni som inte sett Generation Kill. Gör det. Även den med några år p nacken men vad faen...
Dark Of Light Postat 1 september 2018 Postat 1 september 2018 Man vill inte verka tjatig men PT pd. Igen dårå´.😑
slejnard Postat 2 september 2018 Postat 2 september 2018 Skaplig serie castle rock av Stephen king omänsklig lite läskig 😮
CHAE Postat 3 september 2018 Trådstartare Postat 3 september 2018 21 timmar sedan, slejnard säger: Damn you autocorrect 😠 😆
Recommended Posts