slejnard Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 Gott som bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 DEN å en PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 Ja usch! Vagott! (Svarade på alla inlägg samtidigt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 Både grillspett och alla inlägg på samma gång är gott! 🙂 Har feber så jag tog 5 groggar, är det fel? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 Nja inte så bra å dricka alkohol vid feber. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 januari 2018 Dela Postat 15 januari 2018 ☺️ Näh kanske inte. Allt under kontroll, jag vet vad jag gör. Hur går semestrandet? Allt verkar helt ok so far? Hur länge har in kvar? Jag säger natti och kpd imorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 10 timmar sedan, Neosus säger: Kaffe & Ballerina här! Har nyss sålt en akustisk gitarr! Morn. Kexen eller ett kex? Grattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 ett tjex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Nu blev jag ännu mer förvirrad. Vilket skitväder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Verkligen. Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 GoderMorgon! Nu drar det ihop sig till jobbet igen. Snöat haver det j gjort. Frugans bil täckt med decimetertjock snö. Ska det va vinter nu...? Cykeln klarade sig dock. Försöker lära mig Cubase. Utan att läsa hela manualen på en gång. Tar det bit för bit... På tal om annat här är en låt jag gjorde med mobilen. Kan det vara ett bra namn på ett album? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Nyvaken går bara bra här. Lång resa hem imorn. Bussen till flyget går vid 9 imorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 2 timmar sedan, Algotezza säger: GoderMorgon! Nu drar det ihop sig till jobbet igen. Snöat haver det j gjort. Frugans bil täckt med decimetertjock snö. Ska det va vinter nu...? Cykeln klarade sig dock. Försöker lära mig Cubase. Utan att läsa hela manualen på en gång. Tar det bit för bit... På tal om annat här är en låt jag gjorde med mobilen. Kan det vara ett bra namn på ett album? "På tal om annat här är en låt jag gjorde med mobilen" låter som en väldigt lång albumtitel 😳 Eller så menar du "Det". Det är kortare än den andra som är längre. Kanske är det ett långt album men då har du att välja på att endast göra en väldigt lång låt eller så gör du en väldigt kort låt men då blir ju albumet också väldigt kort. Nu är ju inte storleken så viktig säger de med komplex, utan vad man gör med låten som är det viktiga. 😳 Allvarligt missförstått så har det snöat här också. Ett par cm orkade Skade krysta ur sig. 27 minuter sedan, slejnard säger: Nyvaken går bara bra här. Lång resa hem imorn. Bussen till flyget går vid 9 imorn Finns det kaffe i bussen? Det får du kolla vettuh! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Tar bara 20 min dit 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Brrrr...kallt idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Blåsten är det värsta. Men snart så blire KPD 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 4 timmar sedan, slejnard säger: Tar bara 20 min dit 😄 Ja man hinner ju med minst en kopp på den tiden. 3 timmar sedan, slejnard säger: Brrrr...kallt idag Perspektiv min vän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 6 timmar sedan, Dark Of Light säger: "På tal om annat här är en låt jag gjorde med mobilen" låter som en väldigt lång albumtitel 😳 Eller så menar du "Det". Det är kortare än den andra som är längre. Kanske är det ett långt album men då har du att välja på att endast göra en väldigt lång låt eller så gör du en väldigt kort låt men då blir ju albumet också väldigt kort. Nu är ju inte storleken så viktig säger de med komplex, utan vad man gör med låten som är det viktiga. 😳 En bra titel på ett album måste vara Title of this Album. Och låtarna heter Song 1, 2, 3, etc (etc är den bästa låten). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 9 timmar sedan, Vesuvius säger: Nu blev jag ännu mer förvirrad. Vilket skitväder. Skithålsväder enl T Rump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Lunch pd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Vagott! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 9 timmar sedan, Algotezza säger: Försöker lära mig Cubase. Utan att läsa hela manualen på en gång. Tar det bit för bit... På tal om annat här är en låt jag gjorde med mobilen. Kan det vara ett bra namn på ett album? Varför vill du lära dig Cubase? Det finns ju massor av videos om nästan allt som har med programmet att göra också. Jag tycker att det är en bra titel. Har du testat att göra renodlad dansmusik när du nu ändå håller på med den här typen av inspelningar och ljud? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Tar mig fan inte ut i det här vädret. Fick tag på en kompis som går och handlar åt mig som tur är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 1 timme sedan, Algotezza säger: En bra titel på ett album måste vara Title of this Album. Och låtarna heter Song 1, 2, 3, etc (etc är den bästa låten). Jag gillade omslaget till XTC:s album Go2 en gång i världen. Skivomslaget: Etiketten: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Lite bättre väder nu. Steker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Stekare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Jåh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 16 januari 2018 Dela Postat 16 januari 2018 Stekarn som steker sig själv. Vi hade femtiotalsfester när jag var växte upp. Undrar när det kommer stekarfester, där alla är utklädda till stekare och man spelar stekarmusik och vaskar champagne osv. För den trenden är väl utdöd nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts