Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
40 minuter sedan, Neosus säger:

JO de e bra här tack som frågar! Ska ta och smaska på en öl har jag tänkt! 

Blir gott! 

☺️

Själv då? 

Ungefär samma här... en pilsner och lite ölkorv faktiskt, livet på en pinne!

Annons
Postat
31 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Grogg vart d här! Bara så ni vet. Hiyah, Pico!

Ja, just det... vart tar alla goa vägen? Kanske har de sådantdära... vahettere... liv! Känner själv att jag börjar tackla av här också numer. Kaffe ÄR gott men...

Skål! smileys-beer-835181.gif

Heyo!

Postat
24 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Puss på dig!

[...]

🥰

9 minuter sedan, Pico säger:

Ungefär samma här... en pilsner och lite ölkorv faktiskt, livet på en pinne!

På tal om pinne; jag ämnar sänka en whiskeypinne här. Frågor på det?

Postat (redigerat)
26 minuter sedan, CHAE säger:

🥰

På tal om pinne; jag ämnar sänka en whiskeypinne här. Frågor på det?

Skotsk, destillerispecifik tonåring?

Själv är jag betuttad i en 16-åring vid namn Lagavulin... Åh, jösses! 🥰

Redigerat av Pico
Postat
5 minuter sedan, Pico säger:

Skotsk, destillerispecifik tonåring?

Själv är jag betuttad i en 16-åring vid namn Lagavulin... Åh, jösses! 🥰

Feckin' spot on, boy-o!🥰

Postat

Har pillat så många 15-20 åringar i mina dagar. Men det och virre har jag tröttnat på...  Har gått över till mörk Rom numera. Fråga... är det ett ålderstecken?

Postat
1 minut sedan, Dark Of Light säger:

Har pillat så många 15-20 åringar i mina dagar. Men det och virre har jag tröttnat på...  Har gått över till mörk Rom numera. Fråga... är det ett ålderstecken?

Svar ja🙂

Postat
8 minuter sedan, Dark Of Light säger:

En 80-procentig GILF?

Postat (redigerat)

☺️ Skönt med bekräftelse.

Pai teh vei, ser på World War Z, en gammal zombie rulle. Mycket pang-pang. Kanske skulle man styra stegen mot skjutbanan imorgon appråpå inget....

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Vad gillar ni zombie rullar? Måste säga att jag kroknade på The Walking Dead som ändå är i sin briljans. Kanske pga sträcktittning. Lagom är bäst.

Postat
3 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Vad gillar ni zombie rullar? Måste säga att jag kroknade på The Walking Dead som ändå är i sin briljans. Kanske pga sträcktittning. Lagom är bäst.

Jag följer den fortfarande🙂 Tycker även att 2:a säsongen (på gården) är skaplig fastän många andra menade motsatsen. Kan hålla med om att den är seg men you gotta push through. Gillade även 3:e säsongen (i fängelset). Intressant att de tar död på huvudkaraktärer lite då och då😮🙁

Annars är jag helsåld på 28 dagar senare och uppföljaren (28 veckor senare). World War Z kändes fånig och lever så klart inte upp till boken. Dawn of the Dead-remake:n är för jävla skitbra! Zombieland är en fnisskul och skön popcorn-rulle.De gamla klassiska rullarna är väl ball men inget jag väljer så där i första taget😑

Postat

Ungefär så ja, brother in arms.

Hur många säs har WD gått nu? Har nog en hel del att ta igen (om man orkar) ☺️

Bokstavligt talat, broder. Bokstavligt talat🥰

De går in på 9:e säsongen nu.(Rick bär ånyo skägg f ö). Inte dåligt för en serie som, enligt förståsigpåarna, inte skulle hålla mer än 2 säsonger...😉

Postat

Började kika på Fear The Walking Dead men tappade bort mig redan i andra avsnittet😳

Postat

Åh, visst faen... Vad hette den där engelska TV serien som hade ett liknande tema. En sjukdom/zombie-grej drabbade..... ..... ... De Överlevande var det ja. Den var bral Länge sedan dock.... ☺️

(Det mest intressanta här är ju faktumet att jag på fyllan både skriver frågor och svarar i ett inlägg... är det ett ålderstecken?)

Postat
1 minut sedan, CHAE säger:

Började kika på Fear The Walking Dead men tappade bort mig redan i andra avsnittet😳

Samma här! Det liksom funkade inte riktigt...

Postat

F ö väntar jag fortfarande på att Guillermo del Toro ska göra allvar av sina planer på att filmatisera At the Mountains of Madness...:rolleyes: Det lär väl inte hända än tho😠

Postat

Samma här! Det liksom funkade inte riktigt...

I know, right! Det vart på tok för plottrigt. Antagligen har de väl kört en cross over med TWD men det missade jag säkert.

Postat
På 2018-01-01 på 01:29, CHAE säger:

DoL drar en anekdot om grannen och sedan är we good to go, ’kej?

Det värsta är, förutom att jag citerar gammalt är att jag numer har två granntöser. Låter ju inte alls komplicerat 😄 brrrr....

Postat
Just nu, Dark Of Light säger:

Jåh, det vore krejjer d! H. P Lovecraft var ett geni, säger jag som ett gammalt Maiden-fan.

"Ofilmbart" säger många förvisso. Jag kan väl hålla med delvis där; hur filmar man ett koncept, liksom? Dessutom nästan omöjligt att försöka filma ATMOM utan att ens försöka förklara själva Mythos:en (?) Det, i sig, är ju ett jätteprojekt!

Postat
5 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Det värsta är, förutom att jag citerar gammalt är att jag numer har två granntöser. Låter ju inte alls komplicerat 😄 brrrr....

Skitgammalt citat!!😄

Postat
28 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Inte sett så många. Tvärtemot chae så gillade jag world war Z. Vampyrer då? 😮

Postat (redigerat)
9 minuter sedan, slejnard säger:

Inte sett så många. Tvärtemot chae så gillade jag world war Z. Vampyrer då? 😮

Dracula (1992) är ju rätt okej förutom att Canoe (😛) Reeves försöker sig på brittisk accent och failar något rent otroligt. Gary Oldman (som jag annars tycker är en briljant skådis) spelar över som om det inte fanns någon morgondag och är all over the place. Renfield (allas vår Tom Waits) är riktigt jävla bra dock.

Redigerat av CHAE
Postat

Det finns bara en film-Dracula och det är Bela Lugosi. BASTA!😠

Postat
9 minuter sedan, slejnard säger:

[...]Tvärtemot chae så gillade jag world war Z. Vampyrer då? 😮

Vafalls!!??

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.