Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
12 timmar sedan, slejnard säger:

Och vart tog den gode vägen? Hoppas han lever 🙁

Han rage quittade, tråkigt nog🙁 Vi väntar alla på hans återtåg🥰

Vad gör Dingbats, debatt, MickeH, Pazo och Overkill? (Någon som har någon typ av kontakt med dem på sociala medier?)

Pico brukar ju kika in och leverera oneliners då och då. Fidden likaså. Gote brukar dyka upp runt jul.

Trist när söna krappar försvinner sådär...🙁

Postat
5 timmar sedan, CHAE säger:

Vad gör Dingbats, debatt, MickeH, Pazo och Overkill? (Någon som har någon typ av kontakt med dem på sociala medier?)

Pico brukar ju kika in och leverera oneliners då och då. Fidden likaså. Gote brukar dyka upp runt jul.

Hoppas dom kommer tillbaka! Saknade söner. Följer några av dom ??

Postat (redigerat)
8 timmar sedan, CHAE säger:

Så fan heller att jag gör!

(Herrå, ses om ett par månader! 😛)

Nå väl, skämt åsido... De tre sistnämnda i listan surrar jag med emellanåt eller like:ar något inlägg som minst på fejjan - Pazo SMS:ar jag med ibland också.

Redigerat av Pico
Postat
2 timmar sedan, slejnard säger:

Hoppas dom kommer tillbaka! Saknade söner. Följer några av dom ??

Yep’r!

Kul😄

6 minuter sedan, Pico säger:

Så fan heller att jag gör!

(Herrå, ses om ett par månader! 😛)

Nå väl, skämt åsido... De tre sistnämnda i listan surrar jag med emellanåt eller like:ar något inlägg som minst på fejjan - Pazo SMS:ar jag med ibland också.

När man talar om trollen...😳

Hej Pico!😄 Allt väl?🥰

Postat
52 minuter sedan, CHAE säger:

Yep’r!

Kul😄

När man talar om trollen...😳

Hej Pico!😄 Allt väl?🥰

Ptja, va fan... jobbar och sliter som ett djur men njuter samtidigt av det så det vore knas att klaga. Själv dårå?

12 minuter sedan, slejnard säger:

Yo pic wazzaa ?

vart FAKTISKT entrecote pd! 😮 

Heyo! 😄

Postat (redigerat)

Bara för det så bjuder jag på en personlig favoritkanal på Youtube, Rationality Rules.

Önskar dock att det inte i princip uteslutande handlade om ateism/teism. Jag såg gärna att han även dissekerade politiska frågor och koncept på samma vis.

Redigerat av Pico
Postat
3 minuter sedan, Pico säger:

Ptja, va fan... jobbar och sliter som ett djur men njuter samtidigt av det så det vore knas att klaga. Själv dårå?

Heyo! 😄

Gött att höra att det rullar😄

Jag jobbar vidare på sjukhuset, umgås med familjen, längstahr inte lika mycket men är involverad i diverse prod.projekt då och då.

Postat
2 minuter sedan, Pico säger:

[...]  Jag såg gärna att han även dissekerade politiska frågor och koncept på samma vis.

Vet han om att du tycker så?😮

Postat (redigerat)

Hmmm, glömde ju Nay!😮 Han kikar ju också in då och då. Det verkar går skitbra för honom. Good for him😄

Edith: ...och vart fan tog laxlaxlax samt Memphis vägen?!😠

Redigerat av CHAE
Postat
11 minuter sedan, CHAE säger:

Vet han om att du tycker så?😮

I och med att jag skrev det så slog det mig att jag personligen aldrig uttryckt just det. Jag vet däremot att andra har så killen känner till det och har också varit inne och nafsat lite på andra områden, bland annat har han sågat (och rightfully so om du frågar mig) Jordan Peterson som blivit väldigt "stor" de senaste åren.

Postat
Just nu, Pico säger:

[...]Jag vet däremot att andra har så killen känner till det och har också varit inne och nafsat lite på andra områden,[... ]

Han verkar vara något av en renässansmänniska😳

Postat
10 minuter sedan, CHAE säger:

Han verkar vara något av en renässansmänniska😳

Faktum är att jag först upptäckte Jordan Peterson och i princip allt den karln sa kändes rimligt, ärligt och vettigt. Men så fanns det vissa grejer som bara stack ut och gjorde allt lite weird och då jag började ifrågasätta vissa prylar hittade jag tillslut Rationality Rules.

Debatten mellan Matt Dillahunty och Jordan Peterson stärkte även det jag misstänkte.

Postat (redigerat)
7 minuter sedan, Danne Z säger:

Här avvecklas sjukhuset under ledning av S, V och Mp. ?

Enkelt... rösta på Alliansen så skatterna höjs och sjukhuset kan vara kvar... Oh, wait...

Redigerat av Pico
Postat
4 minuter sedan, Pico säger:

Faktum är att jag först upptäckte Jordan Peterson och i princip allt den karln sa kändes rimligt, ärligt och vettigt. ...]

Sa man inte samma sak om Hitler på 30-talet...?😕😉

4 minuter sedan, Pico säger:

Enkelt... rösta på Alliansen så skatterna höjs och sjukhuset kan vara kvar... Oh, wait...

Pico noooOOOOOOOOOO!!!!

Postat
7 minuter sedan, CHAE säger:

Sa man inte samma sak om Hitler på 30-talet...?😕😉

Pico noooOOOOOOOOOO!!!!

Sa de att man skulle rösta på Alliansen? Makes sense! 😄

Skämt åsido, återigen... Mjo, men tack och lov ifrågasatte jag Jordan Peterson och hittade något mycket mer neutralt så som just Rationality Rules. Den killen är ju orädd att såga sig själv om han vet att något är korrekt ur ett större perspektiv även om det inte går hand i hand med hans egen känsla kring det.

Postat

Grogg vart d här! Bara så ni vet. Hiyah, Pico!

Ja, just det... vart tar alla goa vägen? Kanske har de sådantdära... vahettere... liv! Känner själv att jag börjar tackla av här också numer. Kaffe ÄR gott men...

10 minuter sedan, Neosus säger:

JO de e bra här tack som frågar! Ska ta och smaska på en öl har jag tänkt! 

Blir gott! 

☺️

Skål! smileys-beer-835181.gif

Postat

När DoL äntrar längstah blir det åka av!😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.