Neosus Postat 10 juli 2018 Postat 10 juli 2018 De e inga avstånd för en norrlänning................. om man har en skitsnabb bil. 😳 ☺️
slejnard Postat 10 juli 2018 Postat 10 juli 2018 55 minuter sedan, Neosus säger: Det blir en choklad på det. Kan bli Lycksele pd imorn efter KPDn ☺️
slejnard Postat 11 juli 2018 Postat 11 juli 2018 9 timmar sedan, Neosus säger: ...eller Dollar Store menar jag. 😱 Just det 😄
slejnard Postat 11 juli 2018 Postat 11 juli 2018 Kärkeksudden Hellnäs Vindelälven. Här blir vi ett par dar 🙂
Pico Postat 11 juli 2018 Postat 11 juli 2018 1 timme sedan, slejnard säger: Kärkeksudden Hellnäs Vindelälven. Här blir vi ett par dar 🙂 Hällnäs* och nu jävlar är du verkligen i mina gamla hemtrakter (en mil söderut bara så...). Och får ni för er att segla vidare åt det hållet så har ni Abborrtjärn strax innan Vindeln. Ett ställe som kan vara värt ett besök. Nu var det iofs flera år sedan jag var där sist men det var dit man cyklade om man som Vindelbo skulle dra och bada på sommaren.
slejnard Postat 11 juli 2018 Postat 11 juli 2018 2 timmar sedan, Pico säger: Hällnäs* och nu jävlar är du verkligen i mina gamla hemtrakter (en mil söderut bara så...). Och får ni för er att segla vidare åt det hållet så har ni Abborrtjärn strax innan Vindeln. Ett ställe som kan vara värt ett besök. Nu var det iofs flera år sedan jag var där sist men det var dit man cyklade om man som Vindelbo skulle dra och bada på sommaren. Nice! Ja det kanske bär dit hän då. Vi hade tänkt Lycksele men där har man ju varit flera ggr. Kul att ta dan som den kommer. Mycket fint här, blir åtminstone till fredag innan vidare färd 🙂 Provat fiska lite åxå ☺️
Dark Of Light Postat 12 juli 2018 Postat 12 juli 2018 Korn & kpd. 5 timmar sedan, Danne Z säger: Finns det kliniskt godkända ritualer som förebygger uppkomsten av vattenskalle efter 50? Det går att knulla bort.
Algotezza Postat 12 juli 2018 Postat 12 juli 2018 Var på Abbey Road rock-kafé i S:t Kilda i Melbourne. Tog Pancake Stack.
Dark Of Light Postat 12 juli 2018 Postat 12 juli 2018 6 timmar sedan, Danne Z säger: Men det gör man väl först när man utvecklat vattenskalle? Jag undrar vilka förebyggande ritualer sjukvården förespråkar. Jag hittar ingenting om det på 1177. Jag nuppar alltid i förebyggande syfte.... man vet ju aldrig 😑 Ring din lokala vårdcentral!
SnigelDynamit Postat 12 juli 2018 Postat 12 juli 2018 På 2018-07-09 på 15:29, Algotezza säger: Australiensisk Jesusstråle!! Jättefint! Jag har suttit inne hela dagen och skrivit respons på ett bokmanus. Och nu tänkte jag sova. En hel dag av semestern som bara är borta...poff. Ge mig era bästa hårdrockslåtar som går att dansa till. Behöver dem nästa gång jag hamnar på Anchor. De måste ha en melodi. ?
Recommended Posts