Algotezza Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 (redigerat) Första dan i Australien. Jetlag. Trevliga sociala pipel i detta land. Najs. Mkt köande och hård kontroll dock f att öht komma in i landet.... Redigerat 5 juli 2018 av Algotezza
Dark Of Light Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 20 minuter sedan, Algotezza säger: Första dan i Australien. Jetlag. Trevliga sociala pipel i detta land. Najs. Mkt köande och hård kontroll dock f att öht komma in i landet.... Japp, inte ett frö får komma in. Hur är vädret down under? Vart är ni landet? Kört på er första känguru än?
slejnard Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 2 timmar sedan, Dark Of Light säger: ... ur frysdisken? 😄 ☺️? haha 😄
slejnard Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 Kult med ca en timmes jobb imorn å sen semester! ? Spelar på knalledagen 🙂
Algotezza Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 5 timmar sedan, Dark Of Light säger: Japp, inte ett frö får komma in. Hur är vädret down under? Vart är ni landet? Kört på er första känguru än? Tempen typisk svensk sommar. 10 - 15 grader. I Glenroy en förort till Melbourne city håller vi till. Blir väl nån låt först med australiska fågelljud... nån bild på australisk magpie... är ju extremt kråkfågelintresserad...
Algotezza Postat 5 juli 2018 Postat 5 juli 2018 4 timmar sedan, slejnard säger: Kul med Australien Algo! 🙂 Tack. Man får se sig om i världen medan man kan...
Dark Of Light Postat 6 juli 2018 Postat 6 juli 2018 (redigerat) Morn & kpd. 5 timmar sedan, Algotezza säger: Tack. Man får se sig om i världen medan man kan... Vad är klockan och har de svenskt kaffe på hotellet? Redigerat 6 juli 2018 av Dark Of Light
Algotezza Postat 6 juli 2018 Postat 6 juli 2018 2 timmar sedan, Dark Of Light säger: Morn & kpd. Vad är klockan och har de svenskt kaffe på hotellet? Vi bor hemma hos dottern och svärsonen. Han fixar mkt stark och god latte. 10 timmar före här skulle jag tro. Jmf med Sverige. Australisk skata på bilden.
Algotezza Postat 6 juli 2018 Postat 6 juli 2018 Låt inspirerad av JM Jarre m ljud från flygplatsen i Hong Kong. Listen to Hong Kong Airport by Algotezza #np on #SoundCloudhttps://soundcloud.com/algotezza/hong-kong-airport-wav
Dark Of Light Postat 6 juli 2018 Postat 6 juli 2018 9 timmar sedan, Algotezza säger: Vi bor hemma hos dottern och svärsonen. Han fixar mkt stark och god latte. 10 timmar före här skulle jag tro. Jmf med Sverige. Australisk skata på bilden. Vagott! Nog har jag träffat en del skator genom åren jag med...
Dark Of Light Postat 6 juli 2018 Postat 6 juli 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: Semester! He goth! ☺️ Myclet goth! Vilken sommar...
Recommended Posts