Dark Of Light Postat 24 juni 2018 Postat 24 juni 2018 Morn & kpd. Ja, inte gick det så bra i fotbollen. En aning väntat men trist. Tyskarna hade mer att förlora än vi, om inte annat så prestigemässigt. De var bättre helt enkelt.
Dark Of Light Postat 25 juni 2018 Postat 25 juni 2018 Vi får sluta att göra så långa inlägg... och så ofta. Kpd?
Dark Of Light Postat 25 juni 2018 Postat 25 juni 2018 Jag har en svag känsla av att denna längstah kommer att bli den kortasteh som gjorts by the end of the year. En ren spekulation förstås från min sida... Läste om flygplanskatastrofer på nätet. Rätt så hemska händelser som finns redogjorda. En av de mer spektakulära var ett fall där hela taket gick sönder och revs loss mitt uppe i luften och passagerarna sögs ut. Flygplans linjen lät meddela senare (för att lugna folk) att det var en klart större större chans att ramla av en åsna än att det där kunde hända igen... Min något (?) sjuka hjärna började fundera på hur ofta man blivit avsugen av en åsna... 😄😳
slejnard Postat 25 juni 2018 Postat 25 juni 2018 😮 Jo det verkar vara silly season detta längstaår. Har vi tömt ut alla ämnen redan? kaffe å kaffe å kaffe?
Dark Of Light Postat 26 juni 2018 Postat 26 juni 2018 Morn & kpd. 7 timmar sedan, slejnard säger: 😮 Jo det verkar vara silly season detta längstaår. Har vi tömt ut alla ämnen redan? kaffe å kaffe å kaffe? Ja, att den gamle drog gjorde att det hela liksom dog. Kaffe är måhända gott men som diskussions underlag... Med det sagt... 5 timmar sedan, Danne Z säger: En sån köpte jag ikväll. ? Vagott!
Algotezza Postat 26 juni 2018 Postat 26 juni 2018 På Lidingö nu ett par där. Frukostbuffé väntar. SJ hit. Nästan i tid. Sverige längs rälsen är skogar och sjöar.
Recommended Posts