Dark Of Light Postat 22 juni 2018 Postat 22 juni 2018 Min högst personliga version av helvetet... .... sillspad... ... små grodorna... ... discofitta... brr. Fotbollur nuur! Islandur møtur Nigeriaur. Manur harur svårtur attur tänkaur sigur tvåur såur motsattaur lagur påur såur mångaur sættur. (Håll med om att min isländska utvecklas!?)
Dark Of Light Postat 22 juni 2018 Postat 22 juni 2018 Jåh an´back at yah! Janis Joplin dokun på SVT Play rekommenderas. Btw, Island spelade som fårskallar. Inte nog med att de äter dem...
Dark Of Light Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 3 timmar sedan, slejnard säger: Fisketur på g 😎 å kaffe ska me 😎 I ditt fall handlar det väl mer om fiskeotur?
Dark Of Light Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 Glans e kung! ja visst faen... Det var jordskalv här i morse! 😮? 3,0 på richterskalan. Vaknade till strax innan åtta av muller och klinget av glas som slog mot varann i bokhyllan. Nåja... inget att gnälla om, en ren bagatell mot skalv som skakar om världen emellanåt. Der ist einem fußball match mellan Der dumme Schweden und das Reich zenare geplayed. Svensk blåögd undfallenhet mot tysk perfektion och stringens. Träskor mot stöveltramp. Lovikavantar och små grodorna mot piskor och lederhosen. Heja mot heil, svinstia mot swastika (gick jag för långt där?). Senapssill mot sauerkraut... ja, you get the idea. Det blir en knepig match tror jag, hoppas det bär hela vägen. Heja Swärjeh!
Neosus Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 Läskigt ändå med skalv men sverige står stadigt med båda sina fötter på jorden.. ? ☕
Dark Of Light Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 (redigerat) Jåh! Granit e fina krejjer, d e d d e, d e d. Redigerat 23 juni 2018 av Dark Of Light
Algotezza Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 Go forts å helgen! Helvetet för mig är sport på alla kanaler. Men fan De e redan så
slejnard Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 6 timmar sedan, Dark Of Light säger: I ditt fall handlar det väl mer om fiskeotur? Vart några små abborrar å en gädda 😑 Brukar gå skapligt nu fötin! Global Fussball. Vilka vinner?
slejnard Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 3 timmar sedan, Neosus säger: Köffeeeee!! Vagott! 😑 He gott Jå!
Dark Of Light Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 Jåh! Puuuh. Hur ska det gå, hur ska d bli? Det såg mörkt ut ett tag, tyskarna förde spelet, sedan kom målet. Håller vi ut? Vårt spel håller inte riktigt tysk klass.
slejnard Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 Nä fan nu vart det 1-1! Kul med ledning ett tag. KÄMPA!!!
slejnard Postat 23 juni 2018 Postat 23 juni 2018 Det räckte nästan hela vägen men man får inte fälla motspelaren!
Recommended Posts