slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Jo precis. Orka enkäter när man är på semester 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 PT! 😑 poolhäng! Varit på en lång promenad. Fina stränder 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 2 timmar sedan, Vesuvius säger: Finns det inget liknande för PC:n? Behöver sysselsättning. Google har ett ritprogram tror jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Jo. Eller så kör du analogt. Man undrar ju om det blir kpd? Kör både och. Och mixar... Kp nyss. Gottelisnask. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Och vart i metropolen Malmö. Lever än. Och köpt ringklocka till cykeln. Cyckelen e nyckelen till friheten. D Stråhed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 kan folk sluta äta djur. folk är psykopater när det gäller matbehov. varför säljs inte hund- och kattkött i livsmedelsbutikerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 hamburgare e gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Jå å kött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 The beach 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 10 minuter sedan, slejnard säger: The beach 😎 Var e Beach boys? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 På Kap Verde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 3 timmar sedan, slejnard säger: Jo precis. Orka enkäter när man är på semester 😄 Att hitta på menade jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Nu är vi på väg i repris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 2 timmar sedan, ewroL säger: kan folk sluta äta djur. folk är psykopater när det gäller matbehov. varför säljs inte hund- och kattkött i livsmedelsbutikerna? De två sistnämnda är heta i asien. Vad är verkligheten, vem styr, vilka är reglerna? Vatten, luft och gammalt bös, de fyra elementen som behöver luftas. Styrs allt av tidens tant? Vem säger att inte jag bara är en kreation av dina kosmiska drömmar? Den sensoriska receptionen dimmas av all roll on. Men finns du? Vi måste agera! 9 av 10 svenskar tror att av 10 personer kommer 1 svensk alltid att tycka tvärtemot de andra 9. Kaffe! Nu! Turbinerna snurrar, atomkraftfältet växer. Neutronwarpgeneratorn varvar upp. Kontrollen blinkar blå. Radiakstrålningen är i balans med Mugur. Passa fluxkapacitatorn! Mätarna får vara på 10, men annars inte. Men egentligen vill jag ha en smörgås uppkallad efter mig. Vad jag egentligen ville fråga var; är det farligt att dricka bromsvätska? Märks det? Det verkar ju inte funka alls… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 2 timmar sedan, ewroL säger: kan folk sluta äta djur. folk är psykopater när det gäller matbehov. varför säljs inte hund- och kattkött i livsmedelsbutikerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 12 minuter sedan, Dark Of Light säger: De två sistnämnda är heta i asien. Vad är verkligheten, vem styr, vilka är reglerna? Vatten, luft och gammalt bös, de fyra elementen som behöver luftas. Styrs allt av tidens tant? Vem säger att inte jag bara är en kreation av dina kosmiska drömmar? Den sensoriska receptionen dimmas av all roll on. Men finns du? Vi måste agera! 9 av 10 svenskar tror att av 10 personer kommer 1 svensk alltid att tycka tvärtemot de andra 9. Kaffe! Nu! Turbinerna snurrar, atomkraftfältet växer. Neutronwarpgeneratorn varvar upp. Kontrollen blinkar blå. Radiakstrålningen är i balans med Mugur. Passa fluxkapacitatorn! Mätarna får vara på 10, men annars inte. Men egentligen vill jag ha en smörgås uppkallad efter mig. Vad jag egentligen ville fråga var; är det farligt att dricka bromsvätska? Märks det? Det verkar ju inte funka alls… Snart behövs inte människor. Det kommer inte att finnas några jobb eftersom robotar tillverkar allting, och människorna kommer inte att ha råd att köpa nåt av det robotarna tillverkar eftersom dom inte får nån lön. Och bussarna kommer att köra sig själva så det var smart av Neosus att hoppa av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Nä precis vi har ju internet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Ja men så är det ju. D e d d e! D e d!!! på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Jhåråh schåtteh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 😮 dricker alkoholfritt här! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Helt ok juh kompis! Men det gör inte jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Vagott! jag satt och blev sugen på ouzo 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 ...men min stora fråga ikväll är... ...hur litet är stort? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Hur långt är ett snöre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Allt är relativt Jåh 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 En kukalängd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 Jåhråhschåttatteh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 13 januari 2018 Dela Postat 13 januari 2018 1 timme sedan, Vesuvius säger: Hur långt är ett snöre? Vilket är början och slutet på ett snöre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts