Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
2 timmar sedan, ewroL säger:

kan folk sluta äta djur. folk är psykopater när det gäller matbehov. varför säljs inte hund- och kattkött i livsmedelsbutikerna?

De två sistnämnda är heta i asien. Vad är verkligheten, vem styr, vilka är reglerna? Vatten, luft och gammalt bös, de fyra elementen som behöver luftas. Styrs allt av tidens tant? Vem säger att inte jag bara är en kreation av dina kosmiska drömmar? Den sensoriska receptionen dimmas av all roll on. Men finns du? Vi måste agera! 9 av 10 svenskar tror att av 10 personer kommer 1 svensk alltid att tycka tvärtemot de andra 9. Kaffe! Nu! Turbinerna snurrar, atomkraftfältet växer. Neutronwarpgeneratorn varvar upp. Kontrollen blinkar blå. Radiakstrålningen är i balans med Mugur. Passa fluxkapacitatorn! Mätarna får vara på 10, men annars inte. Men egentligen vill jag ha en smörgås uppkallad efter mig.

Vad jag egentligen ville fråga var; är det farligt att dricka bromsvätska?

Märks det? Det verkar ju inte funka alls… 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, Dark Of Light säger:

De två sistnämnda är heta i asien. Vad är verkligheten, vem styr, vilka är reglerna? Vatten, luft och gammalt bös, de fyra elementen som behöver luftas. Styrs allt av tidens tant? Vem säger att inte jag bara är en kreation av dina kosmiska drömmar? Den sensoriska receptionen dimmas av all roll on. Men finns du? Vi måste agera! 9 av 10 svenskar tror att av 10 personer kommer 1 svensk alltid att tycka tvärtemot de andra 9. Kaffe! Nu! Turbinerna snurrar, atomkraftfältet växer. Neutronwarpgeneratorn varvar upp. Kontrollen blinkar blå. Radiakstrålningen är i balans med Mugur. Passa fluxkapacitatorn! Mätarna får vara på 10, men annars inte. Men egentligen vill jag ha en smörgås uppkallad efter mig.

 

 

Vad jag egentligen ville fråga var; är det farligt att dricka bromsvätska?

Märks det? Det verkar ju inte funka alls… 

Snart behövs inte människor. Det kommer inte att finnas några jobb eftersom robotar tillverkar allting, och människorna kommer inte att ha råd att köpa nåt av det robotarna tillverkar eftersom dom inte får nån lön.

Och bussarna kommer att köra sig själva så det var smart av Neosus att hoppa av.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...