Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

NU RÄCKER DET!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... med julavataren alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, Dark Of Light säger:

Slej hur är:

Baren

1. Dåligt sortiment, kass service, pissljummen öl. X. Högst medelmåttigt, billigt skitöl men duger. 2. Kanoooon, precis som jag, hähä.

Hotellet

1. Smutsigt, lyhört och dragigt. X. Lite småsmutsigt men duger. 2. Fantastiskt, rent och snyggt och massor av lyx samt väldigt samarbetsvilliga städerskor.

Köpcentrat

1. Skitigt och slitet, ett djävla liv och det luktar värre än en bazaar i Beirut. X. Jovars, lite småkul. De hade t om sådana dära åsnor som skiter cigarretter. 2. Sweet bejeezuz, det finns strippbar här!

Sevärdheter

1. Pfh... trist. Bara några gamla kyrkoruiner och luggslitna hundar. X. Jovars, häftigt med dessa torgmusiker som spelar hårdkizomba på klarinett. 2. Djävlar var Red Light District var grannt.

Beachen

1. Helvetes vad trångt, blåsigt och alla dessa ungdjävlar... X. Helt OK, till och med en liten minibar. 2. Dessa kvinnor, man får sola på mage hela tiden.

Poolområdet.

1. Är det PROs årsmöte, var har jag hamnat? X. Mm, en och annan goding ser man ibland. 2. Mental anteckning: "Jag är gift... jag ääääär gift..."

☺️

 

 

20 timmar sedan, slejnard säger:

Haha 😄 svårt å svara på 🙂

Näh så lätt kommer du inte undan kompis! Alltså det är inte något nationellt prov detta. Bara lite enkla frågor juh. Du får väl smita iväg till "toaletten" eller passa på när storfiskarn´är i poolen och du "bara ska sola lite till" och svara på enkäten 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, Dark Of Light säger:

 

Näh så lätt kommer du inte undan kompis! Alltså det är inte något nationellt prov detta. Bara lite enkla frågor juh. Du får väl smita iväg till "toaletten" eller passa på när storfiskarn´är i poolen och du "bara ska sola lite till" och svara på enkäten 😄

Det var säkert ett pars timmars jobb med den däringa enkäten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...