Fidden Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 43 minuter sedan, Algotezza säger: En sån här blev det... Ah, tack för att du påminde mig om att jag skulle lyssna på slejs låt. (som i mitt huvud tillfälligt döptes om till halloumin vän)
Fidden Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 21 timmar sedan, slejnard säger: Så här varte! Like and share ( if you like ). Kommer på spotify inom överskådlig framtid men youtube funkar ju å.. Riktigt najs! Bra jobbat. Gillar framförallt versen som som en fusion av Pugh och Kent i Hagnesta Hill eran.
slejnard Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 45 minuter sedan, Fidden säger: Riktigt najs! Bra jobbat. Gillar framförallt versen som som en fusion av Pugh och Kent i Hagnesta Hill eran. Tack fidden! Kommer lägga ut de andra eftersom 🙂 Fick klart idag att de ”godkänt” releasen så alla låtar är snart på spottan.
Dark Of Light Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 (redigerat) -70 proggvibbar så det skvätter om det! ☺️ Ninjad så det skvätter om det. Redigerat 2 maj 2018 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 3 minuter sedan, Neosus säger: Jahopp! Då vart man bil lös (sär skrivning?)! 😑 😮 O j
slejnard Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 4 minuter sedan, Neosus säger: Jahopp! Då vart man bil lös (sär skrivning?)! 😑 Inge kul 🙁
Neosus Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 SÅlde bort skit´n. Ska köp nå anne skit iställe! SÅatte Schuuuuu!!
Neosus Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 Tur man bor nära Coop och Systembolage! Schuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
Neosus Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 Orkade inte fixa alla 2:or. Det skulle bli alldeles för dyrt så då tyckte jag att det är bättre (och roligare) att köpa annat skräp istället. Ford ska man inte ha iallafall. Såatte. 😑
slejnard Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 33 minuter sedan, Dark Of Light säger: -70 proggvibbar så det skvätter om det! ☺️ Ninjad så det skvätter om det. Tack! He ska skvätta! 😄
Algotezza Postat 2 maj 2018 Postat 2 maj 2018 På 2018-05-01 på 21:11, slejnard säger: Så här varte! Like and share ( if you like ). Kommer på spotify inom överskådlig framtid men youtube funkar ju å.. Det svänger.. fint beat. Omväxlande och fantasifullt utan att bli rörigt,. kul text. Speciellt anspelningen på barnvisan i början.... sen finns även andra allusioner så smått. Blinkningar åt olika håll är kul. Lite Pugh. Lite Harpo. Led i en svensk låttradition men som står på egna ben. Kaxigt. Keep Swinging! GoNatt!
Algotezza Postat 3 maj 2018 Postat 3 maj 2018 Torsdag - gofikadag med mkt kpd. Även en av biträdande rektorerna dök påpassligt upp.
Algotezza Postat 3 maj 2018 Postat 3 maj 2018 De som e bra e bra o de som inte e bra kan bli de om man bara ser till o bra-a till det.
Recommended Posts