Neosus Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Sådärja.. Räcker det? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 2 timmar sedan, Algotezza säger: Hur får man cd "pressad", via vilken firma? Eller är det "hembränt"? Burn on demand s a s... Jag gav ut en bok via print on demand för ett antal år sen. Nä nog är det hembränt som gäller! 😄 Känner en som kan skriva på printbara cd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 1 timme sedan, Neosus säger: Sådärja.. Räcker det? 😑 Vagott! ☺️ 25 minuter sedan, slejnard säger: Nä nog är det hembränt som gäller! 😄 Känner en som kan skriva på printbara cd Skrivkunnighet itz teh shaight! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 SJ borde utnyttja denna dag till att visa upp ett nytt fordon något år. Ja alltså, ett demonstrationståg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Hej fidden! 😄 läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Tjabba jotack det knallar och går Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Kul å höra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Jåh! Det har åskat och haglat så ini helvetes! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 24 minuter sedan, Dark Of Light säger: Jåh! Det har åskat och haglat så ini helvetes! 😮 Jag får be om ursäkt för mitt knallande och gående. Åskan måste ha härmat mig. Haglet är jag nog oskyldig till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 maj 2018 Trådstartare Dela Postat 1 maj 2018 Hej Fidden! Kul att se dig här🥰 Vad händer mer i livet än knallandet och gåendet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 It walks and smallrunning ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 37 minuter sedan, CHAE säger: Hej Fidden! Kul att se dig här🥰 Vad händer mer i livet än knallandet och gåendet? Hajhaj. Inte så mycket om jag ska vara ärlig, energin räcker precis till de nämnda aktiviteterna, men snart är det bara 26 år kvar till pensionen xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Jag gör inte så mycket musik nu för tiden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Minimal techno Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 7 timmar sedan, slejnard säger: Nä nog är det hembränt som gäller! 😄 Känner en som kan skriva på printbara cd Vad tar du för ett album? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 26 minuter sedan, tordA säger: Jag gör inte så mycket musik nu för tiden... Min far sa alltid att man spelar psalmer på di svarte tangenterna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Inte helt politiskt korrekt. 😄 Man hamnar ju t ex i dilemma direkt när man ska gå på övergångsställena. Ska man trampa på de svarta eller de vita? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Akta så ingen blir kränkt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 ..så kliv på båda. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 29 minuter sedan, Algotezza säger: Vad tar du för ett album? Tänkte sälja för en hunka. Är dock bara 6 låtar...nen man får lyssna 2ggr ☺️ Kommer snart finnas som digital nedladdning via iTunes o div annat. Vet inte vad de tar för en EP? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 1 timme sedan, Dark Of Light säger: Inte helt politiskt korrekt. 😄 Man hamnar ju t ex i dilemma direkt när man ska gå på övergångsställena. Ska man trampa på de svarta eller de vita? 😳 Använd därför aldrig övergångsställen. Bara undergångsställen. Ni vet vilka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 53 minuter sedan, Neosus säger: Akta så ingen blir kränkt 😳 52 minuter sedan, Neosus säger: ..så kliv på båda. ☺️ Man kan ju bredvid också för säkerhets skull 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 48 minuter sedan, slejnard säger: Tänkte sälja för en hunka. Är dock bara 6 låtar...nen man får lyssna 2ggr ☺️ Kommer snart finnas som digital nedladdning via iTunes o div annat. Vet inte vad de tar för en EP? Najs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Fick Googla leatherman... 😄 /Lever under en sten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 Håll utkik! Snart första låten på youtube! 😮 renderar video men det tar så låååååång tid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Algotezza Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 4 minuter sedan, Fidden säger: Fick Googla leatherman... 😄 /Lever under en sten David Leatherman typ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 maj 2018 Dela Postat 1 maj 2018 9 minuter sedan, Algotezza säger: David Leatherman typ... Late kinky show med leatherman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts