slejnard Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 Morn frulle å KPD, blåsigt å lite moln. Svalt väder
Algotezza Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 Go Förmiddag Första lektionen klar. Elevfritt några timmar sen den sista. Men det ju fredag. Kpd o gofika. Snart kommer hÄlgen...
Vesuvius Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 37 minuter sedan, ewroL säger: godday... Hej på dig din filur.
Dark Of Light Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 (redigerat) Nej, han har poolhäng. Redigerat 12 januari 2018 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 Slej hur är: Baren 1. Dåligt sortiment, kass service, pissljummen öl. X. Högst medelmåttigt, billigt skitöl men duger. 2. Kanoooon, precis som jag, hähä. Hotellet 1. Smutsigt, lyhört och dragigt. X. Lite småsmutsigt men duger. 2. Fantastiskt, rent och snyggt och massor av lyx samt väldigt samarbetsvilliga städerskor. Köpcentrat 1. Skitigt och slitet, ett djävla liv och det luktar värre än en bazaar i Beirut. X. Jovars, lite småkul. De hade t om sådana dära åsnor som skiter cigarretter. 2. Sweet bejeezuz, det finns strippbar här! Sevärdheter 1. Pfh... trist. Bara några gamla kyrkoruiner och luggslitna hundar. X. Jovars, häftigt med dessa torgmusiker som spelar hårdkizomba på klarinett. 2. Djävlar var Red Light District var grannt. Beachen 1. Helvetes vad trångt, blåsigt och alla dessa ungdjävlar... X. Helt OK, till och med en liten minibar. 2. Dessa kvinnor, man får sola på mage hela tiden. Poolområdet. 1. Är det PROs årsmöte, var har jag hamnat? X. Mm, en och annan goding ser man ibland. 2. Mental anteckning: "Jag är gift... jag ääääär gift..." ☺️
Vesuvius Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 Då var det handbolls-EM på g. Sverige-Island i TV 3.
Guitar Nilsson Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 2 timmar sedan, Vesuvius säger: Det är lätt att vända på dygnet. O gött. Vad säger att det skulle vara bättre att vara vaken på dan en på natten? Förutsatt att man inte har nåt otäckt arbete man måste gå till typ kl sex på morrn. Har du fått fart på Band In A Box än?
Vesuvius Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 48 minuter sedan, Vesuvius säger: Då var det handbolls-EM på g. Sverige-Island i TV 3. Total katastrof på gång. 8 - 15.
Recommended Posts