Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Gomorron gomorron gomorron, som Sigger Fürst sa i Frukostklubben där även Kaffe-Petter inhystes. Varje lördagsmorgon  under min barndom var de Frukostklubben i radio som gällde.

Postat
12 timmar sedan, slejnard säger:

Och mastra försiktigt. Hur lägger man mastern -12  Lufs? Nån speciell mätare? @Neosus

☺️ 

Jåh! Det finns olika lufs metering plugins.  Jag brukar använda en limiter med lufs meter i Sonar. 

Postat

Monterade en duschkabin samt en förhöjningssats till en tvättmaskin samt åt en pizza. I Ljungskile alltså. Inte nu utan då... när jag var där. Joråh.

Postat
15 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Monterade en duschkabin samt en förhöjningssats till en tvättmaskin samt åt en pizza. I Ljungskile alltså. Inte nu utan då... när jag var där. Joråh.

Starkt😑

Postat

Morrn morrn. 

Var begravning igår av min moder så vi har huset  fullt. Alla barnen o deras resp samt ett barnbarn är hemma. Dottern kvar i Melbourne dock. Långt att åka. 

Livet går vidare. 

Min bror och brorson spelade flöjt resp gitarr.  Prästen inledde med en dikt jag skrivit.  Mäktigast var Jag har bott vid en landsväg på kyrkogeln. Mor gillade Edvard Persson. Den italienske organisten sparade inte på krutet. Det var fint.

Postat

Min mamma dog andligt när jag var 5 år gammal. Hon försvann. Så kvar fanns bara en psykopat och en tillfällig prutt.
Ibland har jag önskat att hon gått bort istället, fast det får man ju inte säga.

Men farväl är en ny början ibland.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.