Algotezza Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 Gomorron gomorron gomorron, som Sigger Fürst sa i Frukostklubben där även Kaffe-Petter inhystes. Varje lördagsmorgon under min barndom var de Frukostklubben i radio som gällde.
Neosus Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 12 timmar sedan, slejnard säger: Och mastra försiktigt. Hur lägger man mastern -12 Lufs? Nån speciell mätare? @Neosus? ☺️ Jåh! Det finns olika lufs metering plugins. Jag brukar använda en limiter med lufs meter i Sonar.
slejnard Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 4 minuter sedan, Neosus säger: Jåh! Det finns olika lufs metering plugins. Jag brukar använda en limiter med lufs meter i Sonar. Aight! Ska kolla in, kanske har nån i reaper 🙂
Neosus Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 Står mycket om det där på internätet. Mycket intressant! 👍
Dark Of Light Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 Monterade en duschkabin samt en förhöjningssats till en tvättmaskin samt åt en pizza. I Ljungskile alltså. Inte nu utan då... när jag var där. Joråh.
CHAE Postat 26 april 2018 Trådstartare Postat 26 april 2018 15 minuter sedan, Dark Of Light säger: Monterade en duschkabin samt en förhöjningssats till en tvättmaskin samt åt en pizza. I Ljungskile alltså. Inte nu utan då... när jag var där. Joråh. Starkt😑
Algotezza Postat 27 april 2018 Postat 27 april 2018 Morrn morrn. Var begravning igår av min moder så vi har huset fullt. Alla barnen o deras resp samt ett barnbarn är hemma. Dottern kvar i Melbourne dock. Långt att åka. Livet går vidare. Min bror och brorson spelade flöjt resp gitarr. Prästen inledde med en dikt jag skrivit. Mäktigast var Jag har bott vid en landsväg på kyrkogeln. Mor gillade Edvard Persson. Den italienske organisten sparade inte på krutet. Det var fint.
Gäst Postat 27 april 2018 Postat 27 april 2018 Min mamma dog andligt när jag var 5 år gammal. Hon försvann. Så kvar fanns bara en psykopat och en tillfällig prutt. Ibland har jag önskat att hon gått bort istället, fast det får man ju inte säga. Men farväl är en ny början ibland.
slejnard Postat 27 april 2018 Postat 27 april 2018 Fint med ett bra avsked algo. 🙂 Tråkigt att det skurit sig mellan dig å din mor ewrol
Recommended Posts