Dark Of Light Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 2 timmar sedan, Vesuvius säger: Vi har väl rensat ut alla som har några avvikande åsikter? Som Sovjetunionen under Stalineran. Mmmm... Staaalin.
Dark Of Light Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 Liite regn imorn, sedan vår. En av fördelarna här söderöver... kanske den enda när jag tänker efter men ändå ☺️
Pico Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 2 timmar sedan, Dark Of Light säger: Har vi sådana här? Vadå, valde jag fel dag att dyka upp lite spontant nu? Har ni typ drama och crap här?
slejnard Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 Just nu, Pico säger: Vadå, valde jag fel dag att dyka upp lite spontant nu? Har ni typ drama och crap här? Nä men ves tyckte det vart väl mkt kaffesnack! 😄 Annars då? 🙂 nån snö down there?
Pico Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 1 minut sedan, slejnard säger: Nä men ves tyckte det vart väl mkt kaffesnack! 😄 Annars då? 🙂 nån snö down there? Som svar på den frågan kan jag berätta att jag helt seriöst spenderade halva lunchen på ving.se. Sjukt onödgt med mer snö nu men det är ju så det funkar i april.
Dark Of Light Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 En sak som var bra var att han rökte pipa. Ja Stalin alltså. Dock var han dålig på att rengöra dem så de stank som en bazaar i Bagdad. Hans betjänter bytte ut de värsta emellanåt. Då bytte han ut betjänterna. Favorit tobaken var Dunhills Royal Yacht. Visst har jag smakat på den, lite småstark men inte så man utför folkmord direkt.
Vesuvius Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 4 minuter sedan, Dark Of Light säger: En sak som var bra var att han rökte pipa. Ja Stalin alltså. Dock var han dålig på att rengöra dem så de stank som en bazaar i Bagdad. Hans betjänter bytte ut de värsta emellanåt. Då bytte han ut betjänterna. Favorit tobaken var Dunhills Royal Yacht. Visst har jag smakat på den, lite småstark men inte så man utför folkmord direkt. Stalin var en märklig man. Han låg och dog efter ett slaganfall och ingen vågade gå in på hans rum och se hur det var med honom. Någon läkarvård fick han inte förrän nästa morgon. De bästa läkarna hade han fö rensat ut, Många har hävdat att han blev mördad.
Pico Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 17 minuter sedan, Dark Of Light säger: [...] Favorit tobaken var Dunhills Royal Yacht. Visst har jag smakat på den, lite småstark men inte så man utför folkmord direkt. 😆
Algotezza Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 4 minuter sedan, Vesuvius säger: Stalin var en märklig man. Han låg och dog efter ett slaganfall och ingen vågade gå in på hans rum och se hur det var med honom. Någon läkarvård fick han inte förrän nästa morgon. De bästa läkarna hade han fö rensat ut, Många har hävdat att han blev mördad. Stalin betyder Man av stål.
Dark Of Light Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 Jupp skumt värre och numer verkar det som om de ledande i Ryssland nästan skäms över att han funnits. Märkligt egentligen med tanke på Putins tanke mönster. Men han kanske inte röker pipa.
Dark Of Light Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 Lenin var ju inte sämre han heller som skum karaktär. Han ligger ju där balsamerad (eller det som är nu är kvar av honom, det mesta har bytts ut genom åren) i sitt mausoleum som om han gick och lade sig igår. En rätt märklig tradition egentligen.
slejnard Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 5 minuter sedan, Neosus säger: Stalin, Lenin, Hugin och Munin! 😑 😄
Vesuvius Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 Farbror Stalin, vet du vad.............................
Pico Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 (redigerat) 24 minuter sedan, Vesuvius säger: Farbror Stalin, vet du vad............................. Snälla Gorbatjorven, gå och lek någon annanstans. Redigerat 4 april 2018 av Pico
Algotezza Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 (redigerat) 35 minuter sedan, Vesuvius säger: Farbror Stalin, vet du vad............................. Du e inte klok, farbror Stalin. Redigerat 4 april 2018 av Algotezza
Dark Of Light Postat 4 april 2018 Postat 4 april 2018 (redigerat) Ja fan diktatorerna var roligare förr. Lite mer mane`r, excentriker. Inte bara folkmord, hota runt och svälta ut sina egna medborgare utan showmanship. Affe var knepig men Idi Amin... där hade vi en riktig knäppgök. Diktatorernas Liberace. Alla dräkter och svulstigt kroppsspråk. Redigerat 4 april 2018 av Dark Of Light
Algotezza Postat 5 april 2018 Postat 5 april 2018 Morron. Kaffe drucket. Men det blir mer. Gofika var torsdag på jobbet. Idi Amin levde på stor fot. Han hade mer än 50 i skonummer har jag läst nånstans. En svensk tillverkade hans skor.
Vesuvius Postat 5 april 2018 Postat 5 april 2018 3 timmar sedan, Algotezza säger: Idi Amin levde på stor fot. Han hade mer än 50 i skonummer har jag läst nånstans. En svensk tillverkade hans skor. Morn. Staffan Heimerson intervjuade Idi Amin två gånger. https://www.aftonbladet.se/nyheter/article10389202.ab Ett citat: "Jag har smakat människokött. Jag tycker inte om det. Det är för sött."
Recommended Posts