Neosus Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Jag brukar inte bry mig. Är där för att handla det jag behöver. Men nog är det trevligt om personalen tackar och är kundvänliga.
Gäst Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Och jag tvättar soffklädseln nu. Har aldrig gjort det. Och soffan är begagnad. Så det känns bra.
Dark Of Light Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 1 timme sedan, Vesuvius säger: Man bor ju på en liten ort. Det finns bara två affärer. Tänker att man kan bli portad om man ger personalen vad den förtjänar. I det här fallet valde jag att slänga in ett par spydiga "tack så mycket" och "varsågod" högt för mig själv medan jag packade mina varor, men de två var så inne i sitt snattrande att jag hade behövt skrika rakt ut för att få en reaktion, så det kändes ju lite fånigt. Särskilt som det stod några människor strax intill som inte hade sett vad som hade hänt, och som knappast förstod varför jag pratade för mig själv. Vad hade du/ni gjort, om något? Oftast brukar jag skita i sådana, oftast yngre förmågor. Men fel dag kan vad som helst hända. Kanske hade jag lagt mig i samtalet på något osammanhängande/missförstående sätt och efter ett tag frågat; men kuken.... vart fan får du in kuken då i detta? Det bästa är dock att bara kyssa dem. That´ll teach them.
Vesuvius Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 19 minuter sedan, Dark Of Light säger: Oftast brukar jag skita i sådana, oftast yngre förmågor. Men fel dag kan vad som helst hända. Kanske hade jag lagt mig i samtalet på något osammanhängande/missförstående sätt och efter ett tag frågat; men kuken.... vart fan får du in kuken då i detta? Det bästa är dock att bara kyssa dem. That´ll teach them. Dom här var medelålders. Tråkigt att folk är såna flator. Flata menar jag.
Algotezza Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 https://spermaharen.size.se/insandare/insandare.html
Vesuvius Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 14 minuter sedan, Algotezza säger: https://spermaharen.size.se/insandare/insandare.html Kan man få en sammanfattning?
Algotezza Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Spermaharen var Killinggängets lekstuga på nätet för rätt många år sen. Man kunde skriva till den kloka Grill-Britt om sina problem.
Dark Of Light Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Nu snackar de krökta kukar i Fråga Doktorn i TV. Snusktanter. 😑
Algotezza Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 3 minuter sedan, Dark Of Light säger: Nu snackar de krökta kukar i Fråga Doktorn i TV. Snusktanter. 😑 Skinngurkor?
Vesuvius Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 17 minuter sedan, Dark Of Light säger: Nu snackar de krökta kukar i Fråga Doktorn i TV. Snusktanter. 😑 Det ska ju va bra säger dom.
Vesuvius Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Det rullar på rätt bra här fast vi inte är så många.
Vesuvius Postat 2 april 2018 Postat 2 april 2018 Den här omgången av Robinson är rätt kul. Det finns några riktiga knäppgökar med.
Recommended Posts