Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag brukar inte bry mig. Är där för att handla det jag behöver. Men nog är det trevligt om personalen tackar och är kundvänliga. 

Postat

Och jag tvättar soffklädseln nu. Har aldrig gjort det. Och soffan är begagnad. Så det känns bra.

Postat
1 timme sedan, Vesuvius säger:

Man bor ju på en liten ort. Det finns bara två affärer. Tänker att man kan bli portad om man ger personalen vad den förtjänar.

I det här fallet valde jag att slänga in ett par spydiga "tack så mycket" och "varsågod" högt för mig själv medan jag packade mina varor, men de två var så inne i sitt snattrande att jag hade behövt skrika rakt ut för att få en reaktion, så det kändes ju lite fånigt.

Särskilt som det stod några människor strax intill som inte hade sett vad som hade hänt, och som knappast förstod varför jag pratade för mig själv.

Vad hade du/ni gjort, om något?

Oftast brukar jag skita i sådana, oftast yngre förmågor. Men fel dag kan vad som helst hända. Kanske hade jag lagt mig i samtalet på något osammanhängande/missförstående sätt och efter ett tag frågat; men kuken.... vart fan får du in kuken då i detta? Det bästa är dock att bara kyssa dem. That´ll teach them.

Postat
19 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Oftast brukar jag skita i sådana, oftast yngre förmågor. Men fel dag kan vad som helst hända. Kanske hade jag lagt mig i samtalet på något osammanhängande/missförstående sätt och efter ett tag frågat; men kuken.... vart fan får du in kuken då i detta? Det bästa är dock att bara kyssa dem. That´ll teach them.

Dom här var medelålders.

Tråkigt att folk är såna flator. Flata menar jag.

Postat

Spermaharen var Killinggängets lekstuga på nätet för rätt många år sen. Man kunde skriva till den kloka Grill-Britt om sina problem.

Postat
3 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Nu snackar de krökta kukar i Fråga Doktorn i TV. Snusktanter. 😑

Skinngurkor?

Postat
17 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Nu snackar de krökta kukar i Fråga Doktorn i TV. Snusktanter. 😑

Det ska ju va bra säger dom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.