Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
46 minuter sedan, Vesuvius säger:

Undrar vart den där nya snubben med löken tog vägen Tror jag har snackat med honom i ett annat forum.

Du får skicka ett pm till honom och säga att du saknar hans lök helt enkelt. 😑

Annons
Postat
14 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Hackad lök var det frågan om. 

Postat
1 timme sedan, Dark Of Light säger:

😆

Postat
På 2018-01-07 på 08:59, Vesuvius säger:

Sista terminen?

Få se... går det inte år till på Vipan utvidgar jag Hermodsjobbet. Har just reviderat en filosofikurs.

Jag gillar att jobba. Och som pensionär är det burksamlande som gäller. Hellre jobba tills man stupar. Vila kan man göra när man är död. Fast det vete fan. Kan va ett jävla hålligång i himlen nu när både Brost och Bowie e där.

Första dan m elever idag. 4 lektioner. Två i engelska o två i svenska. Så har engelska för ensamkommande med...

Kul göra låtar med mobilen. Kaossilator för android är najs. Den här är gjord med den.

Listen to beat that byte by Algotezza #np on #SoundCloud
https://soundcloud.com/algotezza/beat-that-byte-wav

Postat
2 timmar sedan, Vesuvius säger:

Snuskis.

🥰

Postat

Läskigt fall i Bjärred. En hel familj som strukit med🙁

Läskigt fall. Och konstigt.

Postat
9 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Man ska inte skämmas om man gillar lök. Jag tror på alla grönsakers lika värde 😑

Och jag skojade ju bara lite med killen.

Postat

Go Eftermiddag. 

Konstigt i morronteven. Första nyheten: uppgraderade och bättre djurskyddslagar. Precis efter: man avlivar lejonungar på Borås Djurpark sedan man haft dem i reklamen för o locka turister. Namngivning och sen döden. Av 14 födda lejonungar senaste tiden finns  två kvar. Två dog av sjukdom, resten avlivades. Som ett led i ett internationellt program för att bevara djurarter, sägs det... Konstigt... "Det är bra för lejon att föda ungar..." 

Postat
5 minuter sedan, Algotezza säger:

Go Eftermiddag. 

Konstigt i morronteven. Första nyheten: uppgraderade och bättre djurskyddslagar. Precis efter: man avlivar lejonungar på Borås Djurpark sedan man haft dem i reklamen för o locka turister. Namngivning och sen döden. Av 14 födda lejonungar senaste tiden finns  två kvar. Två dog av sjukdom, resten avlivades. Som ett led i ett internationellt program för att bevara djurarter, sägs det... Konstigt... "Det är bra för lejon att föda ungar..." 

I Danmark hade man ätit upp dom också.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.