Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)

CHAE

Recommended Posts

Annons
6 minuter sedan, Vesuvius säger:

Har du dubbla "puffskydd"?

Jag tar av puffen över mikrofonen när jag ska spela in nåt. Om den skulle råka falla ner på golvet går den inte sönder nu. hoppas man

Redigerat av ewroL
Dela på andra sajter

Morrn.

Idag påskafton ska jag göra min klassiska påsktårta. Fuskar med färdiga bottnar men resten är mitt eget koncept.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, Algotezza säger:

Morrn.

Idag påskafton ska jag göra min klassiska påsktårta. Fuskar med färdiga bottnar men resten är mitt eget koncept.

Eftersom du är en ganska färgstark personlighet gissar jag... Påskfjädrar, skivade kycklingar, äggskal samt bitar av ett krucifix (går bra med kvastskaft också, tänk dock på sältan samt doften av fisk. Tvätt anbefalles). Knådas ihop till en tjock massa tillsammans med påskmust i adekvat mängd. Ifylles mellan de färdiga och sålunda skivade bottnarna. Anrättningen färdigställes med hjälp av en gasolbrännare lite likt Créme Brulée?

Solen lyser så ini här. Skönt ute ☺️

Kpd.

Dela på andra sajter

24 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Eftersom du är en ganska färgstark personlighet gissar jag... Påskfjädrar, skivade kycklingar, äggskal samt bitar av ett krucifix (går bra med kvastskaft också, tänk dock på sältan samt doften av fisk. Tvätt anbefalles). Knådas ihop till en tjock massa tillsammans med påskmust i adekvat mängd. Ifylles mellan de färdiga och sålunda skivade bottnarna. Anrättningen färdigställes med hjälp av en gasolbrännare lite likt Créme Brulée?

Solen lyser så ini här. Skönt ute ☺️

Kpd.

Om det bara vore  visuellt. Ska ju gå att äta också.

Varför inte en ljudtårta fylld med örongodis?

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.