Algotezza Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Tack för er omtanke! God Morgon alla på långfredagens gryning! Sorg för mig är en vacker känsla som kan förena dem som sörjer. Inte sällan är den dock förenad med självömkan och att man tycker synd om sig själv. Det är bara att acceptera vad man känner. Leva är att känna. Både mörka och ljusa känslor. Ja, mor fick ett långt och spännande liv. Hon var kreativ och företagsam tills hon fyllde nittio då hon började tackla av. Min morfar för sin del hade byggfirma tills han blev 85. Mor hade även egen enskild firma ett tag. Hon tillverkade och designade dockor åt Charlotte Weibull. Hon var hemmafru första åren men när lillbrorsan startat i skolan började hon städa på posten och blev sen postkassörska. Min far var f ö folkskollärare och utbildade sig även till folkbibliotekarie, som han hade som extraknäck. Min lillbrorsa är bibliotekarie. Det krävdes två för att ta över rars fallna mantel. Livet går vidare - och minnena lever kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 9 timmar sedan, Algotezza säger: Tillbaka till verkligheten. Min mor som jag berättat om här tidigare dog i morse ca 07.30. Hon blev 94 år. Hon lever i mitt minne. Och förhoppningsvis har hon nu strålat ssmman med far i Bortomlandet. Eller vilar i frid och ro. Vi får se om vi möts i nattens drömmar eller om några år eller så när jag själv drar vidare. Beklagar sorgen Algo. Morn & kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 30 mars 2018 Trådstartare Dela Postat 30 mars 2018 Beklagar sorgen, Algo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 11 timmar sedan, Algotezza säger: Tillbaka till verkligheten. Min mor som jag berättat om här tidigare dog i morse ca 07.30. Hon blev 94 år. Hon lever i mitt minne. Och förhoppningsvis har hon nu strålat ssmman med far i Bortomlandet. Eller vilar i frid och ro. Vi får se om vi möts i nattens drömmar eller om några år eller så när jag själv drar vidare. Beklagar sorgen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 D blir en pip promenix ute i solen. Ja alltså jag ska inte pipa och inte i solen utan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 ...utanför solen? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Det får bli en kaffe på DET! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Jajhemen! Varit ute hele dan 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Beklagar, Algotezza! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Ingen som snusar? Kaffe och snus funkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Jajhemen! Både snusar å kaffrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 26 minuter sedan, Neosus säger: ...utanför solen? 😕 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 3 minuter sedan, slejnard säger: Jajhemen! Både snusar å kaffrar Jag slutade med cigg (Ouch!) och började snusa. LD portion original. Kostar bara 23,50 kronor på Coop Forum och räcker i 1-3 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Algo, jag tror på reinkarnation. Målet är ett bli klart med mörkret på jorden sen slutar man reinkarnationscykeln. Man har i regel parallella liv vars erfarenheter man assimilierar, så man ska se det som ens eget liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vesuvius Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Nikotin funkar inte för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Kaffe då? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Har snusat förr i tiden men slutat med allt sånt därt. Mår banne mej mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 ...men de e gött å snusa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Coolt 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 48 minuter sedan, Neosus säger: Har snusat förr i tiden men slutat med allt sånt därt. Mår banne mej mycket bättre. Kan inte sluta. Är så j-a gott! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Just nu, slejnard säger: Kan inte sluta. Är så j-a gott! ☺️ Jepp! De e de! Hade jag inte legat på sjukhuset då jag slutade så hade jag fortsatt än idag. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 (redigerat) min 43" dataskärm (Nej, det är ingen tv!) https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3613828 Philips brilliance Redigerat 30 mars 2018 av ewroL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 1 timme sedan, Neosus säger: Jepp! De e de! Hade jag inte legat på sjukhuset då jag slutade så hade jag fortsatt än idag. 😱 Har du legat på sjukhuset... En sjuksköterska? Det har inte ens jag lyckats med. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 mars 2018 Dela Postat 30 mars 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts