Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
4 timmar sedan, Vesuvius säger:

Alla kan ju inte röka pipa.

Varför inte!? Jag tror allt att världen skulle vara en fredligare plats om fler gjorde det. Å andra sidan kan man ju välja med omsorg vad det är man röker i den.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Dark Of Light säger:

Sådant här kan ju bara hända i Sverige.... myword.gif

"Expressen söker Socialstyrelsen och Migrationsverket för en kommentar. Den handläggare som står som ansvarig för rapporten vill inte kommentera innehållet."

Den eller de som ligger bakom borde avskedas, men det händer definitivt inte i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, Vesuvius säger:

"Expressen söker Socialstyrelsen och Migrationsverket för en kommentar. Den handläggare som står som ansvarig för rapporten vill inte kommentera innehållet."

Den eller de som ligger bakom borde avskedas, men det händer definitivt inte i Sverige.

Tänkte samma

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Vesuvius säger:

"Expressen söker Socialstyrelsen och Migrationsverket för en kommentar. Den handläggare som står som ansvarig för rapporten vill inte kommentera innehållet."

Den eller de som ligger bakom borde avskedas, men det händer definitivt inte i Sverige.

Jag har ju fler tips till Soc.styrelsen och Mig.verket om broschyrer: Till dig som handlar med knark, Till dig som är pedofil, Till dig som handlar med olagliga vapen, Till dig som utövar människohandel... bara ett ax-plock där. jag kan hitta på fler... men man vill ju inte kränka någon thwhistling.gif

20 minuter sedan, Vesuvius säger:

När man var grabb var allt roligt förbjudet på långfredan.

Man skulle lida med Jesus.

Är inte han död? En djävla grej att fira förresten.... Låt snubben vara.

5 minuter sedan, Vesuvius säger:

Påskafton var desto roligare med kinapuffar, stinkbomber och ärtrör.

Det var fullt krig på påskmarknaden.

Ja precis! Vilket stinkbombs inferno påskarna var förr.... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, Dark Of Light säger:

Är inte han död? En djävla grej att fira förresten.... Låt snubben vara.

 

Jag tycker att hela tanken på att han dog på korset för att bära våra synder och ta på sig vårt straff är smått pervers.

Jag tänker mest på honom som världens mest kände fakir och utbrytarkung.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaparen (Jesus, men inte "Herren") inkarnerade för att balansera att Satan haft en inkarnation (som var något mycket högre/närmre gudskärnan än ärkeängel).

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, ewroL säger:

Skaparen (Jesus, men inte "Herren") inkarnerade för att balansera att Satan haft en inkarnation (som var något mycket högre/närmre gudskärnan än ärkeängel).

 

 

Är det en känsla du har eller står det skrivet nånstans? Brukar tänka att saker å ting ska balanseras. Yin å Yang

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...