Vesuvius Postat 8 januari 2018 Postat 8 januari 2018 36 minuter sedan, slejnard säger: Ptjaa imorn natt far vi till kap verde. Planet går 4.25 😑 kanske måste dygna då 😑 ja vi har hundpassare 😑 Du måste ha det gott ställt som du flyger och far.
slejnard Postat 8 januari 2018 Postat 8 januari 2018 17 minuter sedan, Vesuvius säger: Du måste ha det gott ställt som du flyger och far. Nja nen två inkomster billigt boende och ingen alkohol gör det enklare att spara och resa.
Vesuvius Postat 8 januari 2018 Postat 8 januari 2018 11 minuter sedan, slejnard säger: Nja nen två inkomster billigt boende och ingen alkohol gör det enklare att spara och resa. Två av tre fel här. Kan du Längstah från Kap Verde?
Dark Of Light Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 Morn & kpd. Ja trevlig resa Slej, men inte kan alkohol vara en stor utgift för en norrlänning. Det står väl en panna och puttrar i var stuga. ☺️ 4 timmar sedan, CHAE säger: DoL: du har PM!😮 😮
Dark Of Light Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 1 timme sedan, Neosus säger: Pms! 😮 Oj. Försök att undvika sociala kontakter den närmsta veckan! 😮
Vesuvius Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 Sollefteå i Uppdrag granskning i morgon. När tar dom upp Åtvid? https://www.expressen.se/nyheter/kommunen-brot-mot-lagen-for-att-stoppa-nedskarningarna/
Vesuvius Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 15 minuter sedan, Dark Of Light säger: Du får bomba dem med insändare. Kpd. 😑 Har bombat den lokala journalisten så att jag fick bassning av chefredaktören, eller publishern som det heter på nysvenska.
Neosus Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 4 timmar sedan, slejnard säger: 😮 förhoppningsvis finns wi-fi i kap verde ☺️ Annars får du kapa ett.. 😑 3 timmar sedan, Dark Of Light säger: Oj. Försök att undvika sociala kontakter den närmsta veckan! 😮 Glömde mobilen i bilen.. 😮 3 timmar sedan, Vesuvius säger: Sollefteå i Uppdrag granskning i morgon. När tar dom upp Åtvid? https://www.expressen.se/nyheter/kommunen-brot-mot-lagen-for-att-stoppa-nedskarningarna/ Ja uschaligen ja! 😑
Vesuvius Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 Det här är ta mig fan bland det roligaste jag har sett.
Vesuvius Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 3 timmar sedan, Neosus säger: Ja uschaligen ja! 😑 Har du nån inside information?
Dark Of Light Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 4 timmar sedan, Vesuvius säger: Det här är ta mig fan bland det roligaste jag har sett. The Osmonds. Detta mänsklighetens skamfläck på livets lakan. Fullt i klass med Hitler och små grodorna. Fy faen.
Vesuvius Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 (redigerat) 3 minuter sedan, Dark Of Light säger: The Osmonds. Detta mänsklighetens skamfläck på livets lakan. Fullt i klass med Hitler och små grodorna. Fy faen. Vadå? Jag tycker dom gör den här Steely Dan-låten rätt bra? 😄 Redigerat 9 januari 2018 av Vesuvius
Neosus Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 1 timme sedan, Vesuvius säger: Har du nån inside information? Ja fast det tänker jag inte berätta..... ...eller nej det har jag inte. ☺️😑
Vesuvius Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 Undrar vart den där nya snubben med löken tog vägen Tror jag har snackat med honom i ett annat forum.
Dark Of Light Postat 9 januari 2018 Postat 9 januari 2018 7 minuter sedan, slejnard säger: Nu börjas resfebern! 😮 Nu är det verkligen dags att göra ett läkarbesök igen 😮
Recommended Posts