Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kaffe och prinsessbakelse satt fint på Hollandia. Alldeles intill kondiset sitter skylten efter Anderssons Musikaffär kvar där jag köpte min yamahatrombon hösten 1970. Köpte den för pengar jag tjänat på bethackning på Söderslätt. Affären borta sen länge. 1100 kostade den om jag inte minns fel. 

Postat
32 minuter sedan, Algotezza säger:

Kaffe och prinsessbakelse satt fint på Hollandia. Alldeles intill kondiset sitter skylten efter Anderssons Musikaffär kvar där jag köpte min yamahatrombon hösten 1970. Köpte den för pengar jag tjänat på bethackning på Söderslätt. Affären borta sen länge. 1100 kostade den om jag inte minns fel. 

Tog du Fyra tunnlann bedor om dan?

Postat
2 minuter sedan, Vesuvius säger:

Tog du Fyra tunnlann bedor om dan?

Nåt sånt. Först gallra man så bedorna fick bra avstånn och sen hacka man ogräs nån vecka senare.

Postat
2 timmar sedan, Vesuvius säger:

Fotboll mot Chile 18.00 i TV 4.

Mina landsmän🥰

34 minuter sedan, Neosus säger:

så bedorande

[plats för skratt här ] 

...

Postat
34 minuter sedan, Neosus säger:

så bedorande

[plats för skratt här ] 

Ho ho ho... eller som man sa: A kräng en beda!

Postat
2 timmar sedan, Algotezza säger:

Princesstårta har jag ätit idag då en av mina vänner och jag firade varandra i efterskott ☺️. Nu e d öl pd. D e d d e, d e d.

Postat
40 minuter sedan, Vesuvius säger:

Har du varit där nån gång?

Yes, i tonåren. Ganska häftig upplevelse😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.