Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Kaffe och prinsessbakelse satt fint på Hollandia. Alldeles intill kondiset sitter skylten efter Anderssons Musikaffär kvar där jag köpte min yamahatrombon hösten 1970. Köpte den för pengar jag tjänat på bethackning på Söderslätt. Affären borta sen länge. 1100 kostade den om jag inte minns fel. 

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, Algotezza säger:

Kaffe och prinsessbakelse satt fint på Hollandia. Alldeles intill kondiset sitter skylten efter Anderssons Musikaffär kvar där jag köpte min yamahatrombon hösten 1970. Köpte den för pengar jag tjänat på bethackning på Söderslätt. Affären borta sen länge. 1100 kostade den om jag inte minns fel. 

Tog du Fyra tunnlann bedor om dan?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, Vesuvius säger:

Tog du Fyra tunnlann bedor om dan?

Nåt sånt. Först gallra man så bedorna fick bra avstånn och sen hacka man ogräs nån vecka senare.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Vesuvius säger:

Fotboll mot Chile 18.00 i TV 4.

Mina landsmän🥰

34 minuter sedan, Neosus säger:

så bedorande

[plats för skratt här ] 

...

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, Algotezza säger:

Kaffe och prinsessbakelse satt fint på Hollandia. Alldeles intill kondiset sitter skylten efter Anderssons Musikaffär kvar där jag köpte min yamahatrombon hösten 1970. Köpte den för pengar jag tjänat på bethackning på Söderslätt. Affären borta sen länge. 1100 kostade den om jag inte minns fel. 

Princesstårta har jag ätit idag då en av mina vänner och jag firade varandra i efterskott ☺️. Nu e d öl pd. D e d d e, d e d.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...