Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Just nu, Vesuvius säger:

Han kanske är i nån badtunna?

Då har han definitivt hoppat i galen tunna😑

Vad var det du undrade om Gudingebadet? Har bara varit där ett par gånger; tämligen överreklamerat😳

Postat
2 minuter sedan, CHAE säger:

Då har han definitivt hoppat i galen tunna😑

Vad var det du undrade om Gudingebadet? Har bara varit där ett par gånger; tämligen överreklamerat😳

Syrran och svågern har husvagn och båt där. Slejnard funderar på att åka till Kolmården i sommar vilket fick mig att fundera på ett mini-irl i sommar.

Postat
1 minut sedan, Vesuvius säger:

[...]  Slejnard funderar på att åka till Kolmården i sommar vilket fick mig att fundera på ett mini-irl i sommar.

Det vore ju onekligen lite ball; hör av er när ni bestämt något🙂

Postat
2 minuter sedan, CHAE säger:

Det vore ju onekligen lite ball; hör av er när ni bestämt något🙂

Måste nog höra med syrran och svågern först, men det kunde va kul.

Postat
2 timmar sedan, slejnard säger:

KPD imorn å var är dol? 

1 timme sedan, Vesuvius säger:

Han kanske är i nån badtunna?

Här är jag ju 🥰 Ingen tunna men väl öl. 

Postat

Morrn morrn. På väg till Malmö idag o gofika på Hollandia. Klassiskt malmökondis. Utan bakgrundsmusik. Ovanligt...

Postat

Har bestämt mig nu att spela om fem av mina låtar. Ska förfinas förbättras och vara riktiga trummor och svenska texter. Trummisen jag fått fatt på är superduktig! Vi har känt lite på samtliga låtar. Planen är att göra en EP och släppa på Spotify mfl ställen. Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? 

Postat
6 minuter sedan, slejnard säger:

Har bestämt mig nu att spela om fem av mina låtar. Ska förfinas förbättras och vara riktiga trummor och svenska texter. Trummisen jag fått fatt på är superduktig! Vi har känt lite på samtliga låtar. Planen är att göra en EP och släppa på Spotify mfl ställen. Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? 

Morn o kpd.

Vad kul!!! Det där ska bli kul att sätta öronen på. Namn..? Slejnard baklänges?

Slejnard Baklänges skulle också funka 😛

Postat
6 timmar sedan, slejnard säger:

Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? 

Slejnard är rätt kul. Kallas du för det i andra sammanhang också?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.