Neosus Postat 23 mars 2018 Postat 23 mars 2018 Brorsan sålde en Roland JX3P för 500:- en gång i tiden. Om han visste det han vet idag så.... ...atte. 😑
CHAE Postat 23 mars 2018 Trådstartare Postat 23 mars 2018 Just nu, Vesuvius säger: Han kanske är i nån badtunna? Då har han definitivt hoppat i galen tunna😑 Vad var det du undrade om Gudingebadet? Har bara varit där ett par gånger; tämligen överreklamerat😳
Vesuvius Postat 23 mars 2018 Postat 23 mars 2018 2 minuter sedan, CHAE säger: Då har han definitivt hoppat i galen tunna😑 Vad var det du undrade om Gudingebadet? Har bara varit där ett par gånger; tämligen överreklamerat😳 Syrran och svågern har husvagn och båt där. Slejnard funderar på att åka till Kolmården i sommar vilket fick mig att fundera på ett mini-irl i sommar.
CHAE Postat 23 mars 2018 Trådstartare Postat 23 mars 2018 1 minut sedan, Vesuvius säger: [...] Slejnard funderar på att åka till Kolmården i sommar vilket fick mig att fundera på ett mini-irl i sommar. Det vore ju onekligen lite ball; hör av er när ni bestämt något🙂
Vesuvius Postat 23 mars 2018 Postat 23 mars 2018 2 minuter sedan, CHAE säger: Det vore ju onekligen lite ball; hör av er när ni bestämt något🙂 Måste nog höra med syrran och svågern först, men det kunde va kul.
Dark Of Light Postat 23 mars 2018 Postat 23 mars 2018 2 timmar sedan, slejnard säger: KPD imorn å var är dol? 1 timme sedan, Vesuvius säger: Han kanske är i nån badtunna? Här är jag ju 🥰 Ingen tunna men väl öl.
slejnard Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 Kul! Både om det blir irl å att dol är här. Nu snöar det bajje mig. Å rejält!
Algotezza Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 Morrn morrn. På väg till Malmö idag o gofika på Hollandia. Klassiskt malmökondis. Utan bakgrundsmusik. Ovanligt...
slejnard Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 Har bestämt mig nu att spela om fem av mina låtar. Ska förfinas förbättras och vara riktiga trummor och svenska texter. Trummisen jag fått fatt på är superduktig! Vi har känt lite på samtliga låtar. Planen är att göra en EP och släppa på Spotify mfl ställen. Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard?
Dark Of Light Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 6 minuter sedan, slejnard säger: Har bestämt mig nu att spela om fem av mina låtar. Ska förfinas förbättras och vara riktiga trummor och svenska texter. Trummisen jag fått fatt på är superduktig! Vi har känt lite på samtliga låtar. Planen är att göra en EP och släppa på Spotify mfl ställen. Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? Morn o kpd. Vad kul!!! Det där ska bli kul att sätta öronen på. Namn..? Slejnard baklänges? Slejnard Baklänges skulle också funka 😛
slejnard Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 Haha 😄 Ska inte ha bråttom. Viktigast att det blir bra. Borde vara klar till sommarn. Tom fixat trumstudio. Det andra gör jag hemma. Dags fila på texter
slejnard Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 slaskgitarrer lagda så nu ska trummisen få nåt att öva till
Vesuvius Postat 24 mars 2018 Postat 24 mars 2018 6 timmar sedan, slejnard säger: Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? Slejnard är rätt kul. Kallas du för det i andra sammanhang också?
Recommended Posts