Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2018 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
Just nu, Vesuvius säger:

Han kanske är i nån badtunna?

Då har han definitivt hoppat i galen tunna😑

Vad var det du undrade om Gudingebadet? Har bara varit där ett par gånger; tämligen överreklamerat😳

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, CHAE säger:

Då har han definitivt hoppat i galen tunna😑

Vad var det du undrade om Gudingebadet? Har bara varit där ett par gånger; tämligen överreklamerat😳

Syrran och svågern har husvagn och båt där. Slejnard funderar på att åka till Kolmården i sommar vilket fick mig att fundera på ett mini-irl i sommar.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, Vesuvius säger:

[...]  Slejnard funderar på att åka till Kolmården i sommar vilket fick mig att fundera på ett mini-irl i sommar.

Det vore ju onekligen lite ball; hör av er när ni bestämt något🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bestämt mig nu att spela om fem av mina låtar. Ska förfinas förbättras och vara riktiga trummor och svenska texter. Trummisen jag fått fatt på är superduktig! Vi har känt lite på samtliga låtar. Planen är att göra en EP och släppa på Spotify mfl ställen. Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, slejnard säger:

Har bestämt mig nu att spela om fem av mina låtar. Ska förfinas förbättras och vara riktiga trummor och svenska texter. Trummisen jag fått fatt på är superduktig! Vi har känt lite på samtliga låtar. Planen är att göra en EP och släppa på Spotify mfl ställen. Ska jag gå under eget namn eller ha nåt bandnamn är frågan? Slejnard? 

Morn o kpd.

Vad kul!!! Det där ska bli kul att sätta öronen på. Namn..? Slejnard baklänges?

Slejnard Baklänges skulle också funka 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...